Gå til innhold

Hvor kan jeg få kjøpt Alienware bærbar PC?

Anbefalte innlegg

Leste idag en artikkel på ITAvisen om en vanvittig rå bærbar PC.

ITAvisen: Alienware Aurora m9700

Alienware hevder nå at de er de første i verden til å slippe en 17-tommers gamer-laptop med NVidias dual SLI-teknologi. I tillegg har verstingen en AMD Turion 64 ML-44-prosessor, 2GB minne og opptil 120 GB harddisk.

Spesifikasjoner på Alienware sine hjemmesider

Hvilken nettbutikk selger bærbare PCer fra denne leverandøeren? Jeg kan ikke se å finne den i Hardware.no sin prisguide.

Denne bærbare PCen har akkurat det jeg har lett lenge etter. En bærbar PC med 17" bredskjerm, AMD prosessor, NVIDIA skjermkort.

Endret av DJViking
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Leste idag en artikkel på ITAvisen om en vanvittig rå bærbar PC.

ITAvisen: Alienware Aurora m9700

Alienware hevder nå at de er de første i verden til å slippe en 17-tommers gamer-laptop med NVidias dual SLI-teknologi. I tillegg har verstingen en AMD Turion 64 ML-44-prosessor, 2GB minne og opptil 120 GB harddisk.

Spesifikasjoner på Alienware sine hjemmesider

Hvilken nettbutikk selger bærbare PCer fra denne leverandøeren? Jeg kan ikke se å finne den i Hardware.no sin prisguide.

Denne bærbare PCen har akkurat det jeg har lett lenge etter. En bærbar PC med 17" bredskjerm, AMD prosessor, NVIDIA skjermkort.

6230451[/snapback]

Får bare kjøpt de på alienware's sine sider dessverre

Lenke til kommentar

Billigste spesifikasjon av denne bærbare PCen koster $1999, mens den dyreste spesifikasjon med alle de kraftigste komponentene koster opp mot $3500.

Dette blir vel rundt 13993kr og 24500kr. Den ligger vel omtrent i samme priskasse som Dell XPS.

Hvordan er det med bestilling fra deres hjemmesider? Må jeg betale toll og/eller moms?

Edit: KraftPCene fra Alienware fåes enten i en 17” Wide Screen WUXGA 1920 x 1200, eller i en 19” Wide Screen WSXGA+ 1680 x 1050.

Hvilken av disse 2 skjermene ville vært å foretrekke?

Endret av DJViking
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...