flodhest Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 ...som f.eks deep purple - soldier of fortune Lenke til kommentar
pogcj Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Deep Purple - Child In Time edit:Takk isbilen Endret 2. juni 2006 av pogcj Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Låta heter Child in Time. Ikke noen A der. Endret 2. juni 2006 av Isbilen Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Dream Theater har noen fine. - Hollow Years (prøv å finne liveutgave fra Budokan 2004) - Disappear - Through Her Eyes Opeth - Isolation Years Symphony X - Accolade II (kanskje?) Pain of Salvation - This Heart of Mine - Second Love Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Embraced Memento of Emotions Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Metal? Eller Rock? (begge duger jo seff da, bare lurte på om du klassifiserer Deep Purple som Metal) Hammerfall - Always Will Be Hammerfall - Remember Yesterday Manowar - The Crown and the Ring Sonata Arctica - When The Last Drop Falls Lenke til kommentar
intheass Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Iron Maiden - Blood Brothers Testament - The Ballad Kamelot - Dont you cry Metallica - Fade to Black Metallica - The Unforgiven Hammerfall - Glory to the Brave Manowar - Heart of Steel Nightwish - Angels Fall First Edit: Last Drop Falls og Allways Will Be ligger på topp hos meg Endret 2. juni 2006 av intheass Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 Oj, mye bra her! Neh, mener om det er rock-ballade, eller metal går for det samme. Er bare ikke så hypp på sukkersøte pop-ballader. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Oj, mye bra her! Neh, mener om det er rock-ballade, eller metal går for det samme. Er bare ikke så hypp på sukkersøte pop-ballader. 6230894[/snapback] Da skjønner jeg tegninga. Du har allerede fått et godt knippe av gode sanger som burde passe sjangeren du leiter etter. Poster fler etterhvert som jeg kommer på dem. Endret 2. juni 2006 av Gurglemuffin Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Guns N`Roses - November Rain og Estranged. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 http://en.wikipedia.org/wiki/Power_ballads http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_power_ballads Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 Ikke småtteri, julenissen. Genialt Har endel å sjekke ut nå, ja. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) synes Megadeth-A tout le monde er helt genial hører på Metal hele dagen, men akkurat nå kom jeg ikke på flere ballader kan komme tilbake med fler senere Alice in chains with Pearl jam-alone er helt konge. Alice in chains-down in a hole er konge. Joe satriani-Cryin'. konge. er bare instrumental da, men digg. Audioslave-shadow on the sun. sykt bra. Godsmack-running blind. Pantera-planet caravan. muligens cover dette var dårlig av meg kan så mange fler. er sliten Endret 2. juni 2006 av Spazz Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Hør heller Black sabbath-Planet caravan. Bedre og det er orginalen. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Hør heller Black sabbath-Planet caravan 6231416[/snapback] Skivebom. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Breaking Benjamin - Forget it Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) hva mener du haltan? Endret 3. juni 2006 av Ministry Lenke til kommentar
Toset Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Metallica - Nothing Else Matters Ingen over, ingen ved siden. Finnes både i vanlig og S&M versjon(med orkester) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 System Of A Down - Roulette Metallica - Nothing Else Matters Megadeth - Use The Man Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå