Stig-Arne Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Fikk i dag ny router innomhus. Valgte denne routeren på grunn av at den har skriverserver. Har nå koblet til skriveren til routeren og installert den slik den skal etter det som stod i manualen. Men av en eller annen grunn får jeg ikke kontakt med skriveren. Går jeg inn på routeren og velger printer status så står skriveren oppført der. Er det noe mere jeg må gjøre i routeren ? Lenke til kommentar
Nismo Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) Hvordan prøver du å få kontakt med skriveren? Du har lest bruksanvisningen? Disse "skriverserverene" er ikke helt enkle å installere. (du må manuelt installere skriveren i windows) Endret 3. juni 2006 av Nismo Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 Fikk det til nå. De hadde rett og slett unnlatt å forklare noe i forbindelse med skriverinstalleringen under Win XP. Men under Win 2000 hadde de forklart det litt mere nøye og da gikk det greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå