DE1 Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Heisann! Jeg satt og redigerte litt bilder her om dagen. Ble egentlig litt fornøyd. - Også prøvde jeg meg litt med sort-hvitt av bare jenta. Veit ikke helt om det funka jeg.. gjorde det, det? Eller ble det bare teit? Lenke til kommentar
FaO Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 eehh... det var vel kanskje litt vel strke farger i bakgrunnen, de passa liksom ikke inn... Prøv å gjør det motsatte! Tror kanskje det funker bedre Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 Veit ikke om jeg er helt enig. Noe ca lik denne? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Den siste er bedre ja. Det er dama som er vikig her, ikke gresset og vannet. Ihvertfall for meg. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Den siste er bedre ja. Det er dama som er vikig her, ikke gresset og vannet. Ihvertfall for meg. 6230305[/snapback] Det stemmer. Når du har farger på noe og svart hvit på resten så føres automatisk blikket til fargene. Å bakgrunnen var ikke videre spennende og burde altså ikke fått førsteprioriteten til blikket. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 Nei. Ok. Da lærte jeg noe nytt i dag også! Hva synes dere om 2.utgaven da? Lenke til kommentar
FaO Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 mye bedre dag erik! går noen ganger bra med farget bakgrunn, men det må ikke bli for pragende/sterke farger Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 andreutgaven er bra. Kanskje stilt opp kontrasten litt på jenta. ellers så synes jeg ikke du burde kuttet hode hennes. Ellers er det ganske bra. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Er det bare meg som heller vil ha farger på bakgrunnen? Mer interessante farger der i hvert fall, for bildet i seg selv er ikke særlig interessant, motivmessig. Lenke til kommentar
Iversen99 Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Farger på jenta og sort/hvit bakgrunn var konge...Bra jobba... Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 Hehe. Tusen takk for gode tilbakemeldinger. Nå er det ikke jeg som har tatt bildet, derav kuttet hode. Anyway, tusen takk for god respons! Lenke til kommentar
Zatôitchi Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Som portrett funket bildet dårlig. Store solbriller, hodekapping, dårlig beskjering av bilde (trenger ikke så mye av den kjedelige bakgrunnen). Nettopp derfor passer det jo ganske bra å tone den ned i svart-hvitt. Så: bildemessig ikke helt det store, men du har tatt i bruk en etterbehandling som er ganske artig å bruke. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Tror jeg så hu der på CC her om dagen. Ganske ålreit bilde det der. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Første biletet minna meg om det standard bakgrunnsbilete i Windows XP Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 Tror jeg så hu der på CC her om dagen. Ganske ålreit bilde det der. 6232364[/snapback] Hu er der nesten hver dag Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Tror jeg så hu der på CC her om dagen. Ganske ålreit bilde det der. 6232364[/snapback] Hu er der nesten hver dag 6233483[/snapback] Ungdom i Gjøvik altså. Skulker skolen for å dra på CC. Ikke er det morsomt å være der engang. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 Vi har andre ting enn skole å gjøre da Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 kult bilde, det jeg lurer er : Hvordan gjør man slik i photoshop? gi farger til en ting, mens du har sorthvitt på det andre? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) kult bilde, det jeg lurer er : Hvordan gjør man slik i photoshop? gi farger til en ting, mens du har sorthvitt på det andre? 6236894[/snapback] Slik som bilde nr. to så markerte jeg det som skulle være i farger (jenta) også "select inverse" Også Ctrl+U (farge-innstillinger) og tar den midterste til -100 Edit: Slik som mitt.. hehe... mindre fine reklamasjons bilde Endret 3. juni 2006 av DE1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå