Pysj Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Hvis du liker S-serien til BenQ-Siemens, er det på tide å ta en tur til butikken. Der vil du nemlig finne S88 i hyllene. Les mer Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 En fin mobil, men særlig proff er den da ikke. Kan ikke se noen spesielle proffunksjoner her. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Billigere å produsere, lærte noe nytt der... edit: mente skjermen. Endret 2. juni 2006 av Rakib Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Kanskje ikke proff. Står med den i hånden nå. Fin i alle fall, og kameraet virker ok (litt vanskelige fotoforhold her). Var litt tungvint å sende bilde med bt, den insisterte på å parre før jeg fikk sende. Men bildet ser bra ut. Ellers er menyene raske, og det er morsomt å se OLED som ser bra ut, i motsetning til de ytre skjermene på samsungs telefoner. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) Har et par eksempler på bilder liggende Her (De tre bildene som heter cameraX.jpg) Bildene er tatt av en taiwaner, og det er en god stund siden, ettersom den har blitt solgt i Taiwan en god stund. Bildekvaliteten er sikkert bedre på de som blir solgt i Norge nå, p.g.a. nyere FW. Endret 3. juni 2006 av kjehaako Lenke til kommentar
warpig Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) Det er en ting som slår meg gang på gang, nemlig det at produsentene insisterer på å øke og holde seg ved den digitale "zoomen", hvorfor kan de ikke bare gjøre et ærlig og redelig forsøk på å få optisk "zoom". For viss man faktisk har en digital-"zoom"fetisj er det mye bedre å legge det inn på dataen for og så la en få utløp for sine lyster der. Fredrik. Endret 3. juni 2006 av warpig Lenke til kommentar
Nils`n Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) Kanskje ikke proff. Står med den i hånden nå. Fin i alle fall, og kameraet virker ok (litt vanskelige fotoforhold her). Var litt tungvint å sende bilde med bt, den insisterte på å parre før jeg fikk sende. Men bildet ser bra ut. Ellers er menyene raske, og det er morsomt å se OLED som ser bra ut, i motsetning til de ytre skjermene på samsungs telefoner. 6233563[/snapback] Hvordan er menyene, har en sony ericsson nå og liker den, men liker denne telefonen også. er det mye forskjell mellom benQ og siemens menyene?( har hadd mye siemens tidligere) Og følger det med minnekort, og en ting til, hvilken oppløsning tar den filmopptak i? Endret 3. juni 2006 av Nils`n Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Menyene var raske, og minner vel litt om Siemens. Tok ikke så stor notis av det. Resten av spørsmålene husker jeg ikke, må nesten se på det neste gang jeg skal på jobb, hvis jeg husker det. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 bufodill: Kommer testen i løpet av noen dager eller? Hvordan er 2-tasten (litt mindre enn de andre), tastaturet, joysticken og kalender/planlegger? Lenke til kommentar
Nils`n Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) takker Jeg vurderer å kjøpe enten s88 eller K750i. hvilken burde jeg da velge, s88 er jo billigere og finere Endret 4. juni 2006 av Nils`n Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Shhh: Ehm, jeg driver ikke og tester den. Jeg bare trykket litt på den. Sitter og knoter med test på N91. Nilsn: Har nok ikke lekt nok med den til å kunne uttale meg om det enda. Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 takker Jeg vurderer å kjøpe enten s88 eller K750i. hvilken burde jeg da velge, s88 er jo billigere og finere 6241355[/snapback] Du får K750i til 1,- med abo nå, det må vel bli det billigste, selv om du ikke skal bruke abo'et. K750i har også radio om det skulle være en ting du har lyst på. Lenke til kommentar
Nils`n Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Ja vurderer å kjøpe K750i med tele2 pluss Lenke til kommentar
v0id Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Så, til noe ganske vesentlig: Hvor i granskauen får man Kjøpt denne? ingen av de stor elkjedene her i området har den, og webshoppene i prisguiden tror jeg ikke jeg vil handle fra.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg