Gå til innhold

Kulturo: Helgens anbefalinger - uke 22

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe, fin skrivefeil.

men så x-men sist fredag, og den kan anbefales. noe anderledes enn de forrige, men det var nesten å forvente da det er ny resigør og en avsluttning på serien.

har også sett BASEketball et par ganger, og det er en veldig morsom film. verdt å se, og det vil jeg påstå at gjelder for de fleste.

Lenke til kommentar

Å kalle BASEketball for en klassiker er vel å dra det litt langt synes jeg :)

Er en helt grei film, ble jo verre og verre for hver gang jeg så den og til slutt så byttet jeg inn hele filmen...

X3 er jo greit og få med seg, ikke den beste i serien...

Lenke til kommentar

Så Skilpadder kan Fly med konfirmasjonsgruppa. Det var på kino, og selvfølgelig skal de begynne å klappe, skrike, le, knaske potetgull, snakke og mer... HØYT!

Jeg forsøkte å følge med på filmen, og den var ganske så freaky. Gode effekter var tatt i bruk, og jeg klarte å leve meg inn i filmen. Anbefales å se.

Lenke til kommentar
Å kalle BASEketball for en klassiker er vel å dra det litt langt synes jeg :)

Er en helt grei film, ble jo verre og verre for hver gang jeg så den og til slutt så byttet jeg inn hele filmen...

6231948[/snapback]

Det har du forsåvidt rett i, men den er fremdeles en film som fortjener en anbefaling.

Den desidert beste filmen fra Trey Parker og Matt Stone er forresten Orgazmo (1997), en hysterisk morsom film.

Lenke til kommentar
X3 er jo greit og få med seg, ikke den beste i serien...

Bare basert på ren nysgjerrighet, hvilken av filmene synes du er best? :!:

6233359[/snapback]

X2 er helt klart den beste.

Har sett Orgazmo Lars, og det er et par scener i den filmen som har brent seg inn på netthinna mi.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...