Gå til innhold

Fifa World Cup HJELP!(x360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Holder på med global chalengene på Fifa WC til 360 og har klart alle untatt en Sweden mot Brazil der du har 10min å score 2mål, men det er jo fanden meg helt umulig!! har prøvt å prøvt å prøvt men nytter ikke. Noen som har noen tips som jeg kan bruke?

:thumbup:

6229622[/snapback]

Hehe, det der er faen meg noe av det vanskeligste jeg har klart i et spill :p

Har nok ingen tips, jeg var heldig å klarte det.. Hadde nok stresset like mye med å klare det om jeg hadde prøvd nå.. Om du skulle klare det, får man en sinnsykt digg følelse ;)

Lenke til kommentar

Jeg jublet høyt for meg selv når jeg klarte det hehe :D Tapte faktisk 4-5 ganger på straffe etter at det hadde endt både 4-4 og 5-5. Til slutt klarte jeg å vinne på straffer. Aldri vært så glad for å vinne en fotballkamp før.

Tips ja, du kan jo prøve å satse på gjennombruddspasninger. Få Brasil litt over på din banehalvdel, også vinner du ballen og kontrer. Eller du kan satse på å putte på corner. Send en hard ball inn mot keeperen og head med Y-knappen(da stusser han bare ballen). Det kreves både en porsjon dyktighet og en god porsjon flaks for å klare dette oppdraget :) Lykke til!

Lenke til kommentar

Spillte nettop og klarte å score 2mål før omgangen var slutt men selvfølgelig klarte Brazil heade inn et mål på overtid i andre ekstra omgang, da klikka jeg fullstendig!! nermere en det har jeg ikke klart. Keeperen redder skuddene mine uansett når jeg kommer alene mot han, hva er det lurt å bruke? B eller A knappen i alene-mot-keeper situasjoner?

Endret av Alper
Lenke til kommentar
Spillte nettop og klarte å score 2mål før omgangen var slutt men selvfølgelig klarte Brazil heade inn et mål på overtid i andre ekstra omgang, da klikka jeg fullstendig!! nermere en det har jeg ikke klart. Keeperen redder skuddene mine uansett når jeg kommer alene mot han, er det lurt å bruke B eller A knappen i alene-mot-keeper situasjoner?

6230892[/snapback]

Når du kommer alene med keeperen, så må du lobbe over ham. Da scorer du hver gang :)

Lenke til kommentar
Spillte nettop og klarte å score 2mål før omgangen var slutt men selvfølgelig klarte Brazil heade inn et mål på overtid i andre ekstra omgang, da klikka jeg fullstendig!! nermere en det har jeg ikke klart. Keeperen redder skuddene mine uansett når jeg kommer alene mot han, er det lurt å bruke B eller A knappen i alene-mot-keeper situasjoner?

6230892[/snapback]

Når du kommer alene med keeperen, så må du lobbe over ham. Da scorer du hver gang :)

6231102[/snapback]

Hehe, det samme gjorde jeg :p

Du lobber med å holde nede LB-knappen for så å trykke skyte-knappen.. :)

Lenke til kommentar

ENDELIG!! der har jeg endelig klart den fordømte chalengen!

Spillte en kamp og etter 82min så kom jeg alene mot keeper og pytta inn et mål med Zlatan, rett etterpå kommer jeg alene mot keeper igjen men bomma men Henke klart å score på returen. Så ble det ekstra omganger og i andre ekstra omgang så kom Zlatan og Henke alene mot keeper, jeg løper helt til kom nærme keeper så sentret jeg til Henke å der ledet jeg 5-4.

:D

Lenke til kommentar
ENDELIG!! der har jeg endelig klart den fordømte chalengen!

Spillte en kamp og etter 82min så kom jeg alene mot keeper og pytta inn et mål med Zlatan, rett etterpå kommer jeg alene mot keeper igjen men bomma men Henke klart å score på returen. Så ble det ekstra omganger og i andre ekstra omgang så kom Zlatan og Henke alene mot keeper, jeg løper helt til kom nærme keeper så sentret jeg til Henke å der ledet jeg 5-4.

:D

6237632[/snapback]

Grattis :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...