hanKnut Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Sliter litt med servicepacken til XP. Etter at jeg installerte denne får jeg problemer med internettsider som bruker sertifikater. F. eks. Skandiabanken. Noen som har vært borti dette? Og går det an å installere en ELDRE IE enn den man har? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Er bare sånn. Legg inn Opera eller Mozilla, da skal det funke Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Nei og nei... Skandiabanken har anbefalt sine kunder å unngå oppgradering til SP1 pga. sertifikatproblematikken. Har i grunnen bare to forslag til deg. Det ene er å prøve en annen browser, f. eks. Netscape, Mozilla eller Opera. Tviler på at det vil hjelpe, men det er vel verdt forsøket. Det andre er å avinstallere SP1, noe som er ganske drastisk, men som bør få ting tilbake til normalt. Lykke til! Lenke til kommentar
hanKnut Skrevet 9. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2002 Jeg kan ikke se at Skandiabanken sier at man ikke skal installere SP1 de skriver på sine sider: Hvilke nettlesere kan jeg bruke nettbanken med? Vi anbefaler: Microsoft Internet Explorer 5.0 eller nyere. 6.1 er nyere enn 5.0... Bortsett fra det, så hjalp det ikke så mye. Noen som vet hvordan jeg skal få inn IE 6.0 igjen? Lenke til kommentar
karl hungus Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 vel jeg bruker winxpsp1 og skandiabanken og det har fungert feilfritt fra f¢rste dag.. (og jeg kjenner to andre som heller ikke har problemer med xpsp1 og skandia) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå