TOO TRILL Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 JAAAAAAAA! Fikk 6 på muntlig eksamen i samfunnsfag om stortingsvalget og samliv. Det hadde jeg ikke forventa. Lenke til kommentar
Mathiasman Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Respekt mann! Selv kom jeg ikke opp. VGS? Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Nei, 10. klasse. Det er ikke lett for det. Læreren ringte meg på mobilen for å gratulere meg en gang til. BTW: kult navn Endret 2. juni 2006 av St.Matias Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Eyh, grattis. Kom også opp i samfunnsfag muntlig og fikk selv en sekser (10. trinn). Jeg skulle sammenligne fattige og rike land. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 Takker, jeg er storfornøyd. Nå har jeg fri til torsdag. Det blir deilig det, det gjør ingenting å bli kalt nerd selvom jeg ikke er det. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Hah, jeg har fri til fredag. Endret 2. juni 2006 av KGB- Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Gratulerer så mye! Fikk 6er på prøvemuntlig matte jeg, men tviler på at det går så bra på den ordentlige til torsdag/fredag. ^^ Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 Kom du opp i matte nå og? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Kom du opp i matte nå og? 6232722[/snapback] Får vite det på tirsdag eller onsdag. Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Når jeg gikk i tiendeklasse fikk 40% av elevene 5 og 60% av elevene 6 Dette var i NAMI og Samf Muntlig. Synes også at paralellklassene fikk meget gode karakterer på muntlig eksamen. Jeg tror ikke at sensorene er så strenge mot tiendeklassinger siden det er første gang de har en eksamen. Jeg synes det var alt for lett å få 6, jeg hadde venta meg ei 4. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Gartulerer, jeg fikk selv 6 på muntlig eksamen i 10. men det var ikke akkurat store prestasjonen. Kom opp i skriftlig bedriftsøkonomi nå, vk1, tipper jeg strøk. Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Er jeg dum hvis jeg sier jeg fikk 3 på engelsk muntlig i 10.? :!: Har forresten fri resten av skoleåret Lenke til kommentar
.sere Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Gratulerer Hva var oppgaven? Har komt opp i samfunn begge gangene vi har hat prøvemuntli. Håper jeg kommer opp i historie på eksamen =D Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 Oppgaven er nevnt i første post, samliv og stortingsvalget. Det har egentlig ikke gått opp for meg enda at jeg fikk 6. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 gratiz da Men Samfunnsfag er jo ikke så vanskerlig heller da=/ Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Gratulerer, selv om samfunnsfag må være det enkleste å komme opp i. Lenke til kommentar
robgar Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Grattulerer Har du noen tips til en som skal opp i muntlig for første gang ? Noen punkter å huske på eller noe lignende hadde vært fint. Får vite hva jeg kommer opp i på Tirsdag... Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 Hmm, samfunnsfag er ikke det vanskeligste nei, men lett er det heller ikke. Skal du få en 6'er må du ha en del kunnskap. Det var en i klassen som fikk 3 på eksamen i samf. Til deg som skal ha eksamen, lær deg alt utenat slik at du slipper manus, snakk rolig og se på både sensor og faglærer, prøv å finn ut noe som sensor kanskje ikke vet, bruk gjerne noe musisk (tegne på tavla, overhead eller powerpoint). Det med å finne ut noe spesielt som du tror sensor kanskje ikke vet kan være lurt, f.eks jeg snakket om "lobbyvirksomhet" og "skjulte nettverk" og sensor ble veldig imponert. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Hmm, samfunnsfag er ikke det vanskeligste nei, men lett er det heller ikke. Skal du få en 6'er må du ha en del kunnskap. Det var en i klassen som fikk 3 på eksamen i samf. 6236965[/snapback] Så klart, noen er flinkere å ta til seg kunnskap enn andre, formulere ting bedre, holde seg rolig og alt det som er viktig under muntlig. Men personlig tror jeg at jeg hadde begynt å grine om jeg ikke fikk 6 i samfunnsdag. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Gratulerer! Men jeg må si at jeg tror nok sensoren din godt visste hva både skjulte nettverk og lobbyvirksomhet var.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå