rmxen01 Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 rmxen min er en 01 modell og jeg får ikke starta den på kjiken når den er kald lekker bensin å sånn når jeg triller den i gang går motoren så drukner den lixm men 3 elr 4 gang jeg ruller den igang går den helt greit hva kan problemet vær for mye bensin? hjel meg takker på forhånd Lenke til kommentar
Patz Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Se om pluggen er sotete, det er et tegn på for fet blanding (ufullendt forbrenning). Lenke til kommentar
rmxen01 Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 Se om pluggen er sotete, det er et tegn på for fet blanding (ufullendt forbrenning). 6229579[/snapback] jeg blander ikke olje i bensinen egen oljetank har pussa pluggen å er ikke noe sot på den nå men starter fortsatt ikke på kjiken den starter kun på kjiken dersom motoren er varm Lenke til kommentar
Rmxfreak Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Bruker du chock når du starter den?? viss ikke bruk d...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå