Gå til innhold

stuck i Half-life 2: Episode One - "tråden"

Anbefalte innlegg

Er det meningen at jeg skal hoppe oppå den blåe bilen helt i begynnelsen av spillet for å komme over på andre siden? Jeg klarte det på 1 forsøk av 30, da hun dama følgte etter løp hun igjennom bilen og den datt ned.

Mouse1 viste seg å være unbound, men jeg klarte å hoppe over 1 gang da.

6789237[/snapback]

Alyx sier jo at du skal sette deg inn. Merkelig hvor vanskelig det skal være? Er jo vanligvis slik du kjører bil :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Da var det min tur. Jeg sitter dønn fast i den delen hvor man skal løpe gjennom "the old canals". Har kommet dit hvor jeg klatrer opp stigen og går bort over noen planker for å komme meg over et gjerde. Løper rundt og kverker manhacks og noen soldater som rappelerer ned, men det er ikke noe mer å gjøre :s Jeg snapper opp litt HP og ammo til SMG'n, men kommer meg ikke noe sted etter det. Har prøvd å knærte de kassene med manhacks bak og har hengt rundt inne i den gangen man kommer inn i da, men har ikke funnet noe nyttigere enn litt ammo og en medkit.

Lenke til kommentar

Jeg sitter fast i chapteret "Exit 17" når man skal frakte de sivile menneskene til toget og sånt. Etter hvert kommer det enn sånn combine maskin eller APC som Barney kalte det, han sier: "take down the APC" men jeg vet ikke hvordan i helvete man skal gjøre det?? Prøvd med rocket launcher og alt... ingenting funker... Hjelp?!!

Lenke til kommentar
Jeg sitter fast i chapteret "Exit 17" når man skal frakte de sivile menneskene til toget og sånt. Etter hvert kommer det enn sånn combine maskin eller APC som Barney kalte det, han sier: "take down the APC" men jeg vet ikke hvordan i helvete man skal gjøre det?? Prøvd med rocket launcher og alt... ingenting funker... Hjelp?!!

7405491[/snapback]

Prøv å last kapittelet på nytt. Bilen tåler stort sett 4-5 raketter om jeg ikke tar helt feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...