TCi Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Er det meningen at jeg skal hoppe oppå den blåe bilen helt i begynnelsen av spillet for å komme over på andre siden? Jeg klarte det på 1 forsøk av 30, da hun dama følgte etter løp hun igjennom bilen og den datt ned. Mouse1 viste seg å være unbound, men jeg klarte å hoppe over 1 gang da. 6789237[/snapback] Alyx sier jo at du skal sette deg inn. Merkelig hvor vanskelig det skal være? Er jo vanligvis slik du kjører bil Lenke til kommentar
asbhegge Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Sitter fast i Urban flight, skal til å hoppe ned(se bildet). Ute på gata er det noen soldater som blir kverket av små kryp, deriblant en stor jæv... som æ ikke klarer å knekke. Hva skal æ gjøre for å komme meg videre?? Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Du må knekke allerede nevnte jævel. Endret 14. november 2006 av CAT-scan Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Bare å springe rundt og ikke bli truffet, mens du fyrer av alt du har av eksplosiver mot den. Ligger alltid masse røde tønner og slenger der de dukker opp, merkelig det der Det er flere av dem i HL2 også. Lenke til kommentar
asbhegge Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Okei, takk da vet æ det, da er det bare å sloss vid..., eller hvor mye er det igjen av spillet når æ har kommet videre der? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Okei, takk da vet æ det, da er det bare å sloss vid..., eller hvor mye er det igjen av spillet når æ har kommet videre der? 7282690[/snapback] Kanskje en times tid... kommer an på. Husker ikke helt nøyaktig. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Da var det min tur. Jeg sitter dønn fast i den delen hvor man skal løpe gjennom "the old canals". Har kommet dit hvor jeg klatrer opp stigen og går bort over noen planker for å komme meg over et gjerde. Løper rundt og kverker manhacks og noen soldater som rappelerer ned, men det er ikke noe mer å gjøre :s Jeg snapper opp litt HP og ammo til SMG'n, men kommer meg ikke noe sted etter det. Har prøvd å knærte de kassene med manhacks bak og har hengt rundt inne i den gangen man kommer inn i da, men har ikke funnet noe nyttigere enn litt ammo og en medkit. Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Hvis vi får noen screenshots så kanskje vi kan hjelpe deg... Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Bare å springe rundt og ikke bli truffet, mens du fyrer av alt du har av eksplosiver mot den. Ligger alltid masse røde tønner og slenger der de dukker opp, merkelig det der Det er flere av dem i HL2 også. 7280523[/snapback] hvis du har lest concerned så vil du skjønne dealen med tønnene.btw legger ved link til den eksakte stripen Lenke til kommentar
partat12 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Jeg sitter fast i chapteret "Exit 17" når man skal frakte de sivile menneskene til toget og sånt. Etter hvert kommer det enn sånn combine maskin eller APC som Barney kalte det, han sier: "take down the APC" men jeg vet ikke hvordan i helvete man skal gjøre det?? Prøvd med rocket launcher og alt... ingenting funker... Hjelp?!! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg sitter fast i chapteret "Exit 17" når man skal frakte de sivile menneskene til toget og sånt. Etter hvert kommer det enn sånn combine maskin eller APC som Barney kalte det, han sier: "take down the APC" men jeg vet ikke hvordan i helvete man skal gjøre det?? Prøvd med rocket launcher og alt... ingenting funker... Hjelp?!! 7405491[/snapback] Prøv å last kapittelet på nytt. Bilen tåler stort sett 4-5 raketter om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå