Kræz Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Argh, hvor mye må til for å drepe strideren på slutten?(tror der slutten, togstasjonen etter at de andre har reist sin vei) Har tømt alt jeg eier og har på den, men den dør aldri. Ikke noen tønner eller andre ting jeg kan ta den med. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Argh, hvor mye må til for å drepe strideren på slutten?(tror der slutten, togstasjonen etter at de andre har reist sin vei) Har tømt alt jeg eier og har på den, men den dør aldri. Ikke noen tønner eller andre ting jeg kan ta den med.3-4 fulltreffer med rocket-launcher skulle da ta den ganske greit? Lenke til kommentar
H80 Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Du må bruke raketter for å ta strideren, nytter ikke med ertepistol der... Nesten i enden av plattformen er det et mellomrom mellom to vogner som du går gjennom. Så klatrer du opp en stige og opp på en høy plattform hvor det ligger raketter. Lenke til kommentar
jarle g Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Er stuck i "Urban Flight", tidlig i kapittelet. Snikskytteren scanner den åpne plassen med 3 bilrak. Jeg er kommet meg bort under veggen der han er i vinduet over. Finner ikke ut hvordan komme meg videre. Skal jeg over tregjerdet? Ser at det er en plattform med "halv" stige. Klarer ikke å slå i stykker noe med Gravity Gun. Lenke til kommentar
Toriyama Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Kast en granat inn vinduet så ordner ting seg... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Argh, hvor mye må til for å drepe strideren på slutten?(tror der slutten, togstasjonen etter at de andre har reist sin vei) Har tømt alt jeg eier og har på den, men den dør aldri. Ikke noen tønner eller andre ting jeg kan ta den med.3-4 fulltreffer med rocket-launcher skulle da ta den ganske greit? 6243704[/snapback] Den tåler følgenende antall RPG-skudd: 4 på Easy, 5 på Normal og 7 på Hard. Det er iallefall iflg. Wikipedia, selv om jeg egentlig trodde den tålte bare 3 skudd på easy. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Dette for at man da MÅ komme seg bort til den andre enden av togstasjonen for å få flere raketter, for man kan lett komme dit med 3raketter fra man ledet menneskene til toget... Da ta ut strideren og ikke ane hvor man skal videre... Så det er en av de "lede spilleren dit h*n må for at spillet skal fortsette"... *Leifet en del her ja* Endret 6. juni 2006 av Scorpioen84 Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Argh, hvor mye må til for å drepe strideren på slutten?(tror der slutten, togstasjonen etter at de andre har reist sin vei) Har tømt alt jeg eier og har på den, men den dør aldri. Ikke noen tønner eller andre ting jeg kan ta den med.3-4 fulltreffer med rocket-launcher skulle da ta den ganske greit? 6243704[/snapback] Den tåler følgenende antall RPG-skudd: 4 på Easy, 5 på Normal og 7 på Hard. Det er iallefall iflg. Wikipedia, selv om jeg egentlig trodde den tålte bare 3 skudd på easy. 6247321[/snapback] Føles som 50, minst. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Datt gjennom gulvet en plass, og havnet i masse vann. Der er det en blå dør, som jeg ikke får åpnet. Er et ganske stort rom. Men finner ikke ut hvordan jeg kommer meg videre. Er også masse sånne eklinger i taket, med slike lange dingser som trekker deg opp om du kommer borti. Help please Lenke til kommentar
Toset Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 På ene siden av rommet er det en strømbryter, og på andre en dør som bare kan åpnes med strømmen på. Du må slå på strømmen, men da blir vannet strømførende. Du må derfor hoppe deg bortover uten å gå i vannet med strømmen på. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Du skal springe irundt den store kula utenfor, slikk at du kommer det på plattformen ved siden av der du er nå! Men pass deg så den ikke kaster deg vekk! Om du fortod hva jeg mente!! 6234350[/snapback] Jeg sitter fortsatt fast. Hvordan sprenger man den? Edit: Fant ut at det var trygt å hoppe over på den andre plattformen (uten å bli solbrent ). Endret 14. juni 2006 av :P Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Du skal ikke sprenge den. (Du har ikke lært deg å bruke PrintScreen? ) Endret 14. juni 2006 av Tordenflesk Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Jo, jeg kan print screen og F5, men jeg orker ikke en evighet med ALT+TAB bare for ett bilde, så da bruker jeg digitalt kamera og laptop. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Da kan du bruke GrabClipSave, FRAPS eller lignende. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) På ene siden av rommet er det en strømbryter, og på andre en dør som bare kan åpnes med strømmen på. Du må slå på strømmen, men da blir vannet strømførende. Du må derfor hoppe deg bortover uten å gå i vannet med strømmen på. 6275423[/snapback] Vel.... Hvordan skal jeg hoppe bortover når brua er halvknekt? Edit: Gikk bra Endret 15. juni 2006 av :P Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 På ene siden av rommet er det en strømbryter, og på andre en dør som bare kan åpnes med strømmen på. Du må slå på strømmen, men da blir vannet strømførende. Du må derfor hoppe deg bortover uten å gå i vannet med strømmen på. 6275423[/snapback] Vel.... Hvordan skal jeg hoppe bortover når brua er halvknekt? 6314035[/snapback] tønne i vannet Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Like ved den halvknekte broa, så er det en blå tønne gjemt inn i ett mørkt hjørne. Legg denne under bruen, så vil den holde seg oppe, og man kan aktivere strømmen og komme seg bort til døren uten å må ned i vannet. Lenke til kommentar
Aykon Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Kommer meg ikke videre her. Hva skal eg gjøre ? Er kommet til Lowlife. Har prøvd alt tror eg. Skrudd på bryterene, skutt alt muligt and so on. Legger med ett bilde. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Åpna skapet til venstre for døra der? Lenke til kommentar
Aykon Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Nei. ingen skap som går å åpne der inne.' Tror eg har prøvd alt nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå