chokke Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 OK, jeg er kommet til den heisen til "Core", og da skriker Alyx "watch out" og så dør vi, dette looper om og om igjen. HJJEELP 6235315[/snapback] Se opp! (og slå vekk de greiene som faller ned) Lenke til kommentar
Tore Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 OK, jeg er kommet til den heisen til "Core", og da skriker Alyx "watch out" og så dør vi, dette looper om og om igjen. HJJEELP 6235315[/snapback] Gravetygun og Ta imot det som faller ovenfra, skyt det vekk igjen og gjør det samme på neste... Jeg prøvde å bare slå det unna først men misset så på timingen hele tidn, så enklere å trekke det til seg først... Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Ta gravitygun å skyt bort bitene som detter fra taket Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 sitter fotsatt fast... drittspill Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Hvordan kommer jeg meg forbi Core uten å miste nesten alt liv da? Er ikke mye gøy å slåss mot 14000 soldater ned 5% liv Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Hvordan kommer jeg meg forbi Core uten å miste nesten alt liv da? Er ikke mye gøy å slåss mot 14000 soldater ned 5% liv 6235542[/snapback] jeg tok ut 4-5 soldater med 1 i liv og da var det heldigvis en sånn ting der som lader deg opp. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 jeg tok ut 4-5 soldater med 1 i liv og da var det heldigvis en sånn ting der som lader deg opp.Så det er altså umulig å komme seg forbi uten extrem skade? Blir nok dessverre 'godmode' på meg da Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Kan jo bare gå tilbake og heale deg på en av 'automatene'? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 er det INGEN som kan si meg hvordan man fjerner den dumme søylen? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 What now? Prøver å gå opp trappene, men det er blindvei. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 What now? Prøver å gå opp trappene, men det er blindvei. 6235927[/snapback] Du skal opp trappene det er ikke en blindvei... Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Du skal opp trappene det er ikke en blindvei...og hva skal jeg gjøre når jeg har gått opp trappa? bare stå der? er 0 å gjøre der. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 jeg tok ut 4-5 soldater med 1 i liv og da var det heldigvis en sånn ting der som lader deg opp.Så det er altså umulig å komme seg forbi uten extrem skade? Blir nok dessverre 'godmode' på meg da 6235632[/snapback] jeg gikk ned fra 100 til 40 hvertfall. resten tapte jeg av sånne stygge manhacks og soldater. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) Er det noen spesiell måte å komme forbi den plassen du må snurre på hjulet for å åpne en port, med fullt med antlions som kommer konstant utav hullene...? edit; nevermind, fant ut.. Endret 3. juni 2006 av MrLee Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 lolol, kom videre med en gammel save hvor kula var der Lenke til kommentar
MingLee Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) Ble ferdig med det nå, har jeg betalt 19 dollars for et så kort spill? Når kommer resten av spille, skal vell komme flere chapters etterhvert? Men bra spill så lenge det varte Oppsss... Litt feilpostet... Endret 4. juni 2006 av Ming Lee Lenke til kommentar
jarle g Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Er det noen spesiell måte å komme forbi den plassen du må snurre på hjulet for å åpne en port, med fullt med antlions som kommer konstant utav hullene...? edit; nevermind, fant ut.. 6236572[/snapback] Hei MrLee. Jeg er også stuck her. En plass skubbet jeg en bil over hullet der Anlion'ene kommer opp, men i ett litt senere rom er det 3-4 hull (og ikke nok biler!). Du skal opp i øverste etasje og snurre hjulet for å åpne porten. Fant du (eller noen andre) ut hvordan stoppe den endeløse rekka av Antlions? Lenke til kommentar
Tore Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Det er nok biler.... Bare å lete, i øverste må du bak gitteret og åpne porten for å få ut den siste bilen... Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Hvordan kommer jeg meg forbi Core uten å miste nesten alt liv da? Er ikke mye gøy å slåss mot 14000 soldater ned 5% liv 6235542[/snapback] Om det er selve den kula som pulserer du skal forbi, så er det bare å vente til den krymper inn i et lite sekund før den eser ut når den pulserer. Så løper du bare forbi. Mista ikke noe som helst der jeg. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Hvordan kommer jeg meg forbi Core uten å miste nesten alt liv da? Er ikke mye gøy å slåss mot 14000 soldater ned 5% liv 6235542[/snapback] Om det er selve den kula som pulserer du skal forbi, så er det bare å vente til den krymper inn i et lite sekund før den eser ut når den pulserer. Så løper du bare forbi. Mista ikke noe som helst der jeg. 6240514[/snapback] Jeg huket meg ned å prøvde og smyge meg på ytterkanten men mista fra 100 til 45 i liv der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå