Gå til innhold

stuck i Half-life 2: Episode One - "tråden"

Anbefalte innlegg

Her kan alle poste hvor de er stuck og få svar :) .

Selv sliter jeg litt i rommet etter du må hoppe forbi de 4 "energikule"-skyterne, hvor du er på høyde med "the core"

Skal prøve selv og ikke sjekke denne tråden før i kveld isåfall :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv sliter jeg litt i rommet etter du må hoppe forbi de 4 "energikule"-skyterne, hvor du er på høyde med "the core"

6229433[/snapback]

Er det den tredje "strålekanona" du skal aktivere? Der skal du i så fall hoppe ned der den "strålekanona" kom opp og forsyne nokre stativ med energikuler.

Jeg sitter fast på togstasjonen hvor det kommer et monster å skyter på meg. Driver å roter rundt noen kontainere uten å finne ut hvor jeg skal dra. rett etter at hu dama dro under en port. Hvor skal jeg?

6229795[/snapback]

Den eine containeren skal du gå på to gonger. Første gongen går du gjennom den, så går du rundt, og så går du oppå den. Hjelpte det?

Lenke til kommentar

Antlion'en skal du drepe ja. Bruk hva du har av våpen, går du tom for ammo bruker du gravitygun og lirker til deg eksplosive tønner mens du løper for livet rundt på "arenaen" og skyter disse på antlion'en. Den er ikke udødelig :)

Lenke til kommentar

6229433[/snapback]

Er det den tredje "strålekanona" du skal aktivere? Der skal du i så fall hoppe ned der den "strålekanona" kom opp og forsyne nokre stativ med energikuler.

Jeg sitter fast på togstasjonen hvor det kommer et monster å skyter på meg. Driver å roter rundt noen kontainere uten å finne ut hvor jeg skal dra. rett etter at hu dama dro under en port. Hvor skal jeg?

6229795[/snapback]

Den eine containeren skal du gå på to gonger. Første gongen går du gjennom den, så går du rundt, og så går du oppå den. Hjelpte det?

6230647[/snapback]

Bilder:

:whistle:

Lenke til kommentar

Fikset antlionen.

Gikk inn i hjørnet der på motsatt side av der du kommer inn. Så kom en antlion og skubbet meg opp på hauen! Takk for hjelpen tenkte eg. Så tømte eg alt eg hadde av amunisjon på den store og så kom alyx... hehey tenkte der utnytta eg en bug!

Men nei da kom ikke ned igjen. Usynlig vegg i veien. Men lærte i alle fall at den ikke var udødelig!! :)

Lenke til kommentar

Jeg er stuck etter at heisen har falt ned i vannet. Regner med at jeg må henge med en av de tra barneyene oppover , men sliter veldig med å bevege meg forover i lufta etter å ha skutt den som drar meg oppover. Håper noen 'skjønte' problemet, tar gjerne imot tips :hmm:

Lenke til kommentar

Heisann. Sitter fast i rommet med den kulen i. Har aktivert en av de strålene, men ser ut som det er 2 til. Uansett jeg skjønner ikke hvordan jeg kommer meg videre. Legger ved noen bilder for å vise hvor har tilgang og har vært.. Håper på svar!

rom1.JPG

rom2.JPG

topp.JPG

Lenke til kommentar
Heisann. Sitter fast i rommet med den kulen i. Har aktivert en av de strålene, men ser ut som det er 2 til. Uansett jeg skjønner ikke hvordan jeg kommer meg videre.  Legger ved noen bilder for å vise hvor har tilgang og har vært.. Håper på svar!

http://www.iskald.com/rom1.JPG

6234195[/snapback]

hvordan slokka du den strålen? Der jeg sitter fast :hrm:

6234238[/snapback]

Er bare og dra den ildkula ut av søylen. Men uansett, skjer ingenting spesielt da. Klarer ikke gjøre noe mer etter den døra åpnes liksom..

Lenke til kommentar
Heisann. Sitter fast i rommet med den kulen i. Har aktivert en av de strålene, men ser ut som det er 2 til. Uansett jeg skjønner ikke hvordan jeg kommer meg videre.  Legger ved noen bilder for å vise hvor har tilgang og har vært.. Håper på svar!

http://www.iskald.com/rom1.JPG

6234195[/snapback]

hvordan slokka du den strålen? Der jeg sitter fast :hrm:

6234238[/snapback]

Er bare og dra den ildkula ut av søylen. Men uansett, skjer ingenting spesielt da. Klarer ikke gjøre noe mer etter den døra åpnes liksom..

6234289[/snapback]

hvilken kule?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...