delete_this_account Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Gå inn på microsoft.com og hva ser du der? Jo, av alle kjente firma, så er det den store gates-giganten som har error på hjemmesida si!!!! :grin: Viser bare fakta'en i alle påstandene mot MS : ) (hvis det ikke bare er min browser da?, kan ikke noen andre bekrefte dette for meg?) takk 8 ) Hellstorm. Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Microsoft.com vises helt perfekt hos meg. Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 både netscape og ie ser 100% ok ut her også Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 ser okey ut her og, IE 6.0 Lenke til kommentar
delete_this_account Skrevet 9. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2002 oki, det er visst et 1/2 år siden jeg oppdaterte noe Lenke til kommentar
Judaz Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Hva om alle som klaga på Microsoft hadde begynt å bruke noe annet da? Hvorfor har Microsoft fått så store markedsandeler som de har da? Jo, fordi minst 95% bruker Windows. INGENTING vil forandre seg, hvis ikke folk blir mer åpne for alternativene som faktisk allerede er der. Utvalget av spill for Mac og Linux er ganske dårlige greier, men for alle andre er dette svært gode alternativer. Prøv det da vel! Hvis alle "Windowshatere" hadde brukt Linux, så er det hvertfall en begynnelse. - Judaz - Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå