DAKjungF Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Hvordan kan jeg bli kvitt Koblinger mappa i favoritter for alltid?? Det er noe jeg har irritert meg over i extremt lang tid, er hvorfor den ikke vil dø! Jeg har fjerna det aller meste av 'Koblinger' tull i registeret, men den kommer tilbake... Hilfe! Lenke til kommentar
Milla Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Det er da bare å gå i favorittmappa og slette den. Kjører du f.eks Win2k, så fjern den fra alle profiler. Lenke til kommentar
DAKjungF Skrevet 10. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2001 Nix-nix... Det bare kommer en ny en.. svarte heller! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 format c:/q :wink: Lenke til kommentar
Xizor Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Gå inn på Tools/Internetoptions og advanced Der krysser du av for Enable Personalized Favorites Menu Lenke til kommentar
freezeface Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Mye lettere! åpne windows explorer-> windows-> favoritter-> slett hele mappen. F. Lenke til kommentar
Milla Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Har du sjekket om det ligger noen skjulte filer i favorittmappa som du kan slette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå