tomster Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Heisann, har akkurat laget meg nye høyttaere av 30mm mdf plater og ferdig med å pusse dem ned. Nå skal jeg derimot lakkere dem. Leste i et annet forum her ( under bil ) at det kan være greit å lakkere først og så pusse med vann og veldig fint sandpapir etterpå. Jeg har derimot lyst til å grunne dem først, for å se helheten i overflaten bedre. Spørsmålet mitt da er om det finnes en grunning som er ment for å pusse på ? Så jeg kan grunne dem, se på overflaten om alt er ok, og så pusse litt.. er jeg helt på jordet når jeg tenker slik ? PS, de skal forresten være IPOD hvite .. med klarlakk på slutten Slik ser de ut til nå .. Endret 2. juni 2006 av tomster Lenke til kommentar
Patz Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Joda, grunningen skal også pusses. Puss med et high-grade aluminiumsoksid-papir (smergelpapir), 800-1500. Siste strøket lakk slipes forsiktig, og rubbes gjerne også. Derreter påfører du klarlakk. Lenke til kommentar
tomster Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 tusen takk for tilbakemeldingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå