Kakofoni Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Nå er jeg ikke sikker på hva et Digitalt kompaktkamera er, men det er vel det vi på folkemunne kaller "digitalkamera"? Isåfall er jeg på utkikk etter et digitalkamera. Det skal ta bilder med god kvalitet mht. pris, ha et enkelt og funksjonelt design, være lite (bare _passe_ lite), og ha gode egenskaper når det gjelder å _ta_ bilde. (Dvs. at det kan ta bilder i rimelig høy hastighet uten at bildet påvirkes veldig, og lignende.) Kameraet må være rimelig. Jeg tenker 1-2000 kr. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Synes denne ser intressang ut: Sony Cyber-shot DSC-S600 Bra vidvinkel til å være kompaktkamera Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 Jeg fikk et i konfirmasjonsgave. Et Canon Digital IXUS 55. Jeg elsket det, noen som mener det samme? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Et av de beste kamera i den størrelsen, helt klart Lenke til kommentar
kawak Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 https://prisguiden.no/product.php?productId=36176 Ville helt klart gått for dette siden det har innstillingshjul. Plutselig blir du bitt av basillen og har lyst til å lære litt foto. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 https://prisguiden.no/product.php?productId=36176 Ville helt klart gått for dette siden det har innstillingshjul. Plutselig blir du bitt av basillen og har lyst til å lære litt foto. 6244815[/snapback] Nå har han allerede fått et Ixus 55 da, og det du linker til er et helt annet kamera i størrelse og tyngde. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Noen som vet om guider til å ta bra bilder? EDIT: Jeg prøvde ut kameraet idag, alskens funksjoner og slike ting. Men jeg har nesten aldri rørt et kamera, i tillegg til å være ganske så skjelven, så bildene er ikke så veldig bra Makrobilder: Kameraets fargeeffekter: Elsker dette kameraet. Endret 5. juni 2006 av Mr. Crowley Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå