Kakofoni Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Ja, jeg har holdt meg til en Nokia 3510i i over to år nå, og tror det snart er lurt å få seg ny mobil snart. Jeg er ikke så kresen når det gjelder mobiler. Så lenge den varer (da tenker jeg ikke på at den skal være en polstret titanmobil), og inneholder kamera (et noenlunde bra et, ellers er det liten vits), støtte for realtone, bra skjerm og den må være rimelig med kontantkort. Jeg kommer ikke på mer for øyeblikket så spør om du lurer på noe mer. Har mobilen noen flere features, kan de også nevnes. Help pl0x Endret 2. juni 2006 av Mr. Crowley Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 SE k700i Denne koster ca. 500 kr nå hos Elkjøp nå tror jeg...med ring-kontant Lenke til kommentar
Knewt2 Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Jeg kan bekrefte at k700i tåler en liten støyt.. Mista den i bakken et par ganger .. har også bada med den, riktignok i ferskvann og bare en 5 sekunder. Den er litt defekt nå da, joysticken har fucka seg veeeldig opp. EDIT Syns ikke kameraet er så veldig, men det er ok. Legger ved et par eksempel-bilder. Endret 2. juni 2006 av SE-fanen Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 Var forresten en ting jeg glemte å si, det er at det skal benytte kontantkort. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Siemens ME75 for 1000kr med kontant enkel 450 timer utholdenhet i standby AMobil link https://prisguiden.no/product.php?productId=39529 Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 kameraet på K700i funker men ikke så veldig bra Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 Stefaren min har en Nokia 6680 som jeg kan få for en billig penge. Er det en grei mobil? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Stefaren min har en Nokia 6680 som jeg kan få for en billig penge. Er det en grei mobil? 6307993[/snapback] God telefon det, hvis du klarer å leve med at den er fryktelig treg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå