CIder Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Heisann! I dag når jeg åpnet bakluka på min Audi A3 fant jeg en del som jeg ikke finner ut hvor skal være hen. Mistenker bikkja for å ha sparket den løs når han har hoppet inn og ut der bak. Legger ved et par bilder så dere kan se hvilken del det dreier seg om: Noen her som klarer å se hva det er slags "dings" ?. Den hører mest sannsynlig til bakluken en eller annen plass... Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Feste til en eller annen sveiv? Eller kanskje noe bikkja har funnet på gata og dratt med inn i bilen... Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Det er nok ingen bildel. Det er vel en hurtigkobling (avtagbar festeplate) til et kamerastativ. Her er en annen liknenede: Endret 2. juni 2006 av Mr D Lenke til kommentar
kremt Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Bikkja har vel vært på skattejakt :!: Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Det er nok ingen bildel. Det er vel en hurtigkobling (avtagbar festeplate) til et kamerastativ. Her er en annen liknenede: 6231655[/snapback] Hehe, bra det ikke bare var meg som syns det ligna.. Om det er noe som hører til bilen, så skal det mest trolig stå et delenummer på den.. Lenke til kommentar
CIder Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 haha, herregud for en flause! Ja, bikkja har nok vært å funnet noe. Har ikke noe kamera-stativ selv, synd på den som har mistet den da!. Jaja, godt å få det ut av verden. Takk for hjelpen folkens! Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Jeg ser at du har tatt et digitalt bilde av denne dingsen. Dette kameraet ditt har et hull under skal du se, som du kan skru dingsen inn i. Lenke til kommentar
CIder Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 Jepp, stemmer det. "Fits like a glow". Man lærer noe nytt hver dag.... :!: Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 heh. Vi har mista en sånn dings. Men kan ikke være vår du har, siden jeg bor en god del km fra deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå