ostenxx Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Hei! Dette kortet har jeg problemer med å få til å fungere sammen med Creatives FPS 1600 4.1 høytalersystem. Når jeg stiller inn høytaleroppsettet på sourroundmixer, kommer noen av lydeffektene bort i forskjellige spill. I f.eks. Max Payne og MAFIA kan jeg ikke høre skritt, skyting, hopp, reloading av gunnere o.l. Men bakgrunnsmusikk og lyden av storbyen hører jeg allikevel. For å få alle lydeffektene til å fungere skikkelig må jeg bruke resetfunksjonen til lydkortet. Det betyr at lydoppsettet står på headsett, all form for EAX er slått av og at lyden så å si er pingle. Til opplysning: Dette PROBLEMET eksisterte ikke før så vidt jeg vet om, og det fører også til at noen spill går tregere enn normalt. Har dere forslag til nytt lydkort, kom med det?(Ikke over 1000 kr) MIN PC: MSI K7T-TURBO MSI GeForce 4 MX 440 AMD Athlon Thunderbird 1,3 GHz Apacer 640 MB PC133MHz SD-RAM + Windows XP Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Jeg mistet lyden i fronthøytalerene... Det viste seg at det var satt på digital output. Huka vekk det, og alt fungerte. Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2002 Sorry, det er ikke problemet i dette tilfellet... Lenke til kommentar
Under-cover Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Det er et driver problem Creative har. Prøv om denne fungerer---> http://kxproject.spb.ru/down.php?language=en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå