maskot Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Berre fann den her lista tenkte eg kunne poste den her om folk lure på ting Eg trudde eg kunne så masse rart men her var det jo 10 ganga så masse som eg kunne Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): AFAIK -- As Far As I KnowAFK -- Away From Keyboard ASAP -- As Soon As Possible ASL -- Age, Sex and Location BAS -- Big A** Smile BBL -- Be Back Later BBN -- Bye Bye Now BBS -- Be Back Soon BEG -- Big Evil Grin BF -- Boyfriend BIBO -- Beer In, Beer Out BRB -- Be Right Back BTW -- By The Way BWL -- Bursting With Laughter C&G -- Chuckle and Grin CICO -- Coffee In, Coffee Out CID -- Crying In Disgrace CNP -- Continued (in my) Next Post CP -- Chat Post(a chat message) CRBT -- Crying Real Big Tears CSG -- Chuckle Snicker Grin CYA -- See You (Seeya) CYAL8R -- See You Later (Seeyalata) DLTBBB -- Don't Let The Bed Bugs Bite EG -- Evil Grin EMSG -- Email Message FC -- Fingers Crossed FTBOMH -- From The Bottom Of My Heart FYI -- For Your Information FWIW -- For What It's Worth GAL -- Get A Life GF -- Girlfriend GFN -- Gone For Now GMBA -- Giggling My Butt Off GMTA -- Great Minds Think Alike GTSY -- Glad To See You H&K -- Hug and Kiss HABU -- Have A Better 'Un HAGN -- Have A Good Night HAGU -- Have A Good 'Un HHIS -- Hanging Head in Shame HUB -- Head Up Butt IAE -- In Any Event IC -- I See IGP -- I Gotta Pee IMNSHO -- In My Not So Humble Opinion IMO -- In My Opinion IMCO -- In My Considered Opinion IMHO -- In My Humble Opinion IOW -- In Other Words IRL -- In Real Life IWALU -- I Will Always Love You JMO -- Just My Opinion JTLYK -- Just To Let You Know KIT -- Keep In Touch KOC -- Kiss On Cheek KOL -- Kiss On Lips L8R -- Later L8R -- G8R Later 'Gater LHM -- Lord Help Me LHO -- Laughing Head Off LHU -- Lord Help Us LMAO -- Laughing My A$$ Off LMSO -- Laughing My Socks Off LOL -- Laugh Out Loud LSHMBB -- Laughing So Hard My Belly is Bouncing LSHMBH -- Laughing So Hard My Belly Hurts LSHTTARDML -- Laughing So Hard The Tears Are Running Down My Leg LTNS -- Long Time No See LTS -- Laughing To Self LUWAMH -- Love You With All My Heart LY -- Love Ya MTF -- More To Follow NRN -- No Reply Necessary NADT -- Not A Darn Thing OIC -- Oh, I See OL -- Old Lady (significant other) OM -- Old Man (significant other) OTOH -- On The Other Hand OTTOMH -- Off The Top of My Head PDS -- Please Don't Shoot PITA -- Pain In The A** PM -- Private Message PMFJI -- Pardon Me For Jumping In PMP -- Peed My Pants POAHF -- Put On A Happy Face QSL -- Reply QSO -- Conversation QT -- Cutie ROFL -- Rolling On Floor Laughing ROFLAPMP -- ROFL And Peeing My Pants ROFLMAO -- ROFL My A** Off ROFLMAOAY -- ROFLMAO At You ROFLMAOWTIME -- ROFLMAO With Tears In My Eyes ROFLUTS ROFL -- Unable to Speak RTFM Read The F****** Manual! SETE -- Smiling Ear To Ear SHID -- Slaps Head In Disgust SNERT -- Snot-Nosed Egotistical Rude Teenager SO -- Significant Other SOT -- Short Of Time SOTMG -- Short Of Time Must Go SWAK -- Sealed With A Kiss SWAS -- Scientific Wild A** Guess SWL -- Screaming with Laughter SYS -- See You Soon TA -- Thanks Again TGIF -- Thank God It's Friday TCOY -- Take Care Of Yourself TILII -- Tell It Like It Is TNT -- Till Next Time TOY -- Thinking Of You TTFN -- Ta Ta For Now TTYL -- Talk To You Later TY -- Thank You WAS -- Wild A** Guess WB -- Welcome Back WTH What/Who The Heck/Hell (or sub an 'F' for the 'H') YBS -- You'll Be Sorry YG -- Young Gentleman YL -- Young Lady YM -- Young Man Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) tl;dr Edit: ITT mangler også btw Endret 2. juni 2006 av henrikmain Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Ord som LOL, IBTL, o.l. går helt greit, men når man overdriver bruken forkortelser, og pøser på med 1337-sp33k blir det kvalmt! Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 ikke så kvalmt som overdreven bruk av smileys. Lenke til kommentar
maskot Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 ikke så kvalmt som overdreven bruk av smileys. 6229128[/snapback] :!: dagens Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Tviler på at alle de der blir spesielt mye brukt. Lenke til kommentar
maskot Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 Nei, eg bruka å sette sammen ord med n00b og sånt eg Sånn som n00bcake etc Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Nei, eg bruka å sette sammen ord med n00b og sånt eg Sånn som n00bcake etc 6229232[/snapback] Tøft.. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Var jo masse som aldri vil bli brukt da... Men denne derimot 2tm = 2 the max / to the max LOL = Laughing Out Loud ROFL = Rolling On The Floor Laughing ROFLMAO = Rolling On The Floor Laughing My Ass Off LMAO = Laughing My Ass Off GL = Good Luck HF = Have Fun GG = Good Game Lo2 = Lotto(Heldig) WTF = What The Fuck STFU = Shut The Fuck Up OMFG = Oh My Fuckin God OMG = Oh My God SMP = Sut Min Pik GR8 = Great M8 = mate 1337 = Leet TPD = Tro På Det GJ = Good Job BJ = Blow Job / Bunny Jump n1 = Nice One imo = In My Opinion pcw = Practice Clan War cw = Clan War ffa = Free For All btw = By The Way AFK = Away From Keyboard DND = Do Not Disturb N/A = Not Available FFS = For Fuckin Sakes TD = Team Damage TK = Team Kill WTJ = WinnerTeam Join WJ = Winner Join BS = BullShit NS = NiceShot np = No problem WH = WallHack najz = nice sry = Sorry plz = Please BBL = Be Back Later l8r = Later n8 = night dunno = Don''t Know cu = See You cya = See Ya ino = I know CT = Counter-Terriost T = Terrorist 4n = 4 nice HS = HeadShot thx = Thanks q me = query me msg me = message me srv = server CS = Counter-Strike @ = at (F.eks. "Cup @ #2tm") IRC = Internet Relay Chat qnet = Quakenet CBCW = Clanbase ClanWar rgr = roger wb = Welcome Back n00b = newbie nwb = newbie newb = newbie IRL = In Real Life FF = Friendly Fire ! = i TBA = To be announced eod = End of discussion FTW = For The Win SOAB = Son of a Bitch AFAIK = As Far As I Know Gjelder vel mest for cs da Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Hvorfor skal alt forkortes? Gjør som meg, meld dere inn i AAAA - Anti Acronym Association of America! Lenke til kommentar
maskot Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 Var jo masse som aldri vil bli brukt da...Men denne derimot 2tm = 2 the max / to the max LOL = Laughing Out Loud ROFL = Rolling On The Floor Laughing ROFLMAO = Rolling On The Floor Laughing My Ass Off LMAO = Laughing My Ass Off GL = Good Luck HF = Have Fun GG = Good Game Lo2 = Lotto(Heldig) WTF = What The Fuck STFU = Shut The Fuck Up OMFG = Oh My Fuckin God OMG = Oh My God SMP = Sut Min Pik GR8 = Great M8 = mate 1337 = Leet TPD = Tro På Det GJ = Good Job BJ = Blow Job / Bunny Jump n1 = Nice One imo = In My Opinion pcw = Practice Clan War cw = Clan War ffa = Free For All btw = By The Way AFK = Away From Keyboard DND = Do Not Disturb N/A = Not Available FFS = For Fuckin Sakes TD = Team Damage TK = Team Kill WTJ = WinnerTeam Join WJ = Winner Join BS = BullShit NS = NiceShot np = No problem WH = WallHack najz = nice sry = Sorry plz = Please BBL = Be Back Later l8r = Later n8 = night dunno = Don''t Know cu = See You cya = See Ya ino = I know CT = Counter-Terriost T = Terrorist 4n = 4 nice HS = HeadShot thx = Thanks q me = query me msg me = message me srv = server CS = Counter-Strike @ = at (F.eks. "Cup @ #2tm") IRC = Internet Relay Chat qnet = Quakenet CBCW = Clanbase ClanWar rgr = roger wb = Welcome Back n00b = newbie nwb = newbie newb = newbie IRL = In Real Life FF = Friendly Fire ! = i TBA = To be announced eod = End of discussion FTW = For The Win SOAB = Son of a Bitch AFAIK = As Far As I Know Gjelder vel mest for cs da 6231127[/snapback] ,...og sånne spel Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 huff og huff. hadde vært morro å skrevet en stil på skolen i slike ord Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) ikke så kvalmt som overdreven bruk av smileys. 6229128[/snapback] Jo, mye kvalmere. Jo flere smileys, jo mer understrekes poenget. Edit: 1337-sp33k er såpass kvalmende at det kan sidestilles med malplassering av 'hvem'. og orddeling. Endret 2. juni 2006 av superseven Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 ikke så kvalmt som overdreven bruk av smileys. 6229128[/snapback] Jo, mye kvalmere. Jo flere smileys, jo mer understrekes poenget. 6231208[/snapback] Nei? Hvorfor skulle det gjøre det? Når du spammer løs med smileys blir fokuset tatt vekk fra teksten. Lenke til kommentar
Akerbak Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Jeg er villig til å si at forkortelser og overdreven smileybruk er like ille... et godt eksempel, eller to: min lillebror(17 år) har en jente på sin msn-liste som topper smiley- og forkortelsestatistikken jeg har telt innimellom med ikke mindre enn 22 smileys/emoticons og 14 forkortelser. Tro meg, når forkortelsene forsvinner i emoticons, smileys, hjerter og kjærlighetserklæringer får man lyst til å napalmbombe stakkaren som tillot så mange tegn i nicket på msn... det andre er en kompis som ikke klarer å komme seg ut av det fantastiske cs-språket, og har følgende nick: roflmao7331, modd4hf00ckin haxxxxorzoz.... la oss alle skrive norsk... Lenke til kommentar
Even. Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 jeg synes 1337 r hlt gr8 jeg! Klemz lizzom på en måte asså Lenke til kommentar
Akerbak Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 jeg synes 1337 r hlt gr8 jeg! Klemz lizzom på en måte asså 6233011[/snapback] :!: som å lese en melding fra overnevnte kompis... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå