bragstad Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 hei jeg er ny med vb6 og jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg og finne ut hvordan denne MSN floodern viker FTP://bragstad.no-ip.org/%5CMSN%20flooder/ Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Den linken du har lagt ut krever både brukernavn og passord. Lenke til kommentar
bragstad Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 ftp://bragstad.no-ip.org da? Lenke til kommentar
bragstad Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 vis ikke det funker kan du jo prøve ftp://193.216.51.23 Lenke til kommentar
bragstad Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 jeg skulle gjerne sett vilke koder som er brukt det er alt vet noen om noen bra prog vis det finnes Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Hvis jeg husker riktig, så er MSN pluss skrevet i VB og en liten del av kildekoden, den som omhandler å lese og skrive i msn, kan lastes ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå