Joachim_F Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 MultiTES4 er en modifikasjon som gir håp om flerspillermuligheter i The Elder Scrolls IV: Oblivion. Les mer Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 nøyer meg med morrowind nå jeg jeg Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Bedre enn ingen flerspiller i alle fall. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Bedre enn ingen flerspiller i alle fall. 6228706[/snapback] Jeg mente ikke at den var dårlig, men se i spec du så skjønner du... Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Beklager, det var ikkje sånn meint. Eg kommenterte ikkje deg, men artikkelen. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Jeg vil spå at MultiTES4 er tingen mange har ventet på. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Dette ser da ut til å bli morro. Får håpe den blir bra da, og at den ikke kommer til å kreve noe à la Oblivion x 4. Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Meget godt jobba, aner ikke riktig hvordan de får det til, forstår at den andre spilleren blir en npc i spillet og at multiplayer programmet står for styringen av denne. Det skal nok fungere, det som blir marerittet er å sykronisere andre npc hva hvis en npc angriper deg i ditt spill og medspilleren i hans spill, uansett et vanvittig spennende prosjekt og det neste nå blir en arena for å sloss med hverandre. Lenke til kommentar
Anonym123456789 Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Jeg forestiller meg at multiplayer-moden blir langt mer krevende å lage og å spille enn en fra Bethesda. Den må jo basere seg på en eller annen sær "hack", som å dekode og lese saven og så endre filene i spillet mens de allerede er lastet. Altså risikabelt, "skittent". Men jeg vet jo ikke. Bethesda kunne med letthet ha laget en enkel multiplayer-arena som laster karakterene fra savene, eller for å hindre juks laster karakterene fra en internettdatabase. Ulempen med det siste er at man må være tilkoblet internett for å spille og at de som allerede har spilt seg sterke ikke får prøvd multiplayer-muligheten. En løsning kan være at alle spillere kan se om andre spillere har internett-karakterer eller bare lokale. Fantes ikke Mehrunes Razor i Morrowind også? Hvis ja, kunne den "drepe umiddelbart" der også? Jeg hadde den, men brukte den aldri, for jeg visste ikke at den var god. Men det var jo uansett ikke noe problem, da, i og med at jeg var på level 101 (tror jeg faktisk) med alle attributes på 100 "base" (og speed på 300) og med alle de beste tingene pluss constant levitate osv.. Det var tider, det. Jeg drepte jo vanlige folk på ett eller to slag da. Aldri noe problem. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Angående den nye tilleggspakken, burde de ikke snart få fingern ut av ræva og lansere den j**** patchen til PC og XBOX360 (ja vet at det finnes beta, men er mye bugs med den), i stedet for å stadig lansere nye ting? Det er for meg totalt uakseptabelt at det går over 2, kanskje 3 måneder (kanskje enda lengre?), før vi ser en patch til et spill som har vært veldig ustabilt siden release. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Mod-en virker bra den (Venter på en patch selv...) teit at dem lager slike mini ting før en patch... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg