brsseb Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Har slitt med følgende problem i over en måned nå: http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=181571 Håper noen kan bidra med noen tips til hva jeg kan gjøre..er utrolig leit at det ikke fungerer nå som Dapper er ute. Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 (Glemte epost-tracking) Lenke til kommentar
lnostdal Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) har du forsøkt å la den probe automatisk? i seksjonen "Device": ... Option "UseEdidFreqs" "1" ... ..dette fungerte her med en noe hårete/problematisk LCD-skjerm.. Endret 2. juni 2006 av lnostdal Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Takk for tipset, men det ser ikke ut til å ha hatt noen effekt. La til den opsjonen under section monitor (regner med det var der den skulle?), men fikk samme problemet. Edit: Forsøkte å legge den til både Device og Monitor, uten merkbare forandringer. Aner ikke hva som er galt...må visst skaffe meg en laptop med DVI-ut istedet . Har testet Dapper på den stasjonære over DVI, og der trengte jeg ikke gjøre noenting. Ubuntu bootet første gang med 1920x1200 uten problem, Endret 2. juni 2006 av brsseb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå