Foxyboy Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) rart at alle begynnte å snakke om coka cola, selvom topic er "hvilken cola smaker best" Det sier litt hvilken makt Coka Cola har over Pepsi Cola Coka Cola: Pepsi Cola: EDIT: sorry, så ikke før nå at trådstartet snakker om Coka Cola Endret 3. juni 2006 av Foxyboy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 rart at alle begynnte å snakke om coka cola, selvom topic er "hvilken cola smaker best" Det sier litt hvilken makt Coka Cola har over Pepsi Cola Coka Cola: Pepsi Cola: EDIT: sorry, så ikke før nå at trådstartet snakker om Coka Cola 6234044[/snapback] det er vel strengt tatt hvem som har makt over forbrukerne og hvem som bruker de styggeste triksa for å lure flere.... så en dokumentar om pepsi og cola.... de er hensynsløse!! Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Ja jeg så også den, hva folk gjør for og få solgt produkte sitt Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 har begynnt å miste gleden ved å drikke cole. for da får jeg sukker/koffeinkick å sitter å rister... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Foretrekker iskald bokscola, men den er så dyr, så ender som oftest opp med plastflaske. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Må nok si iskald Coca-Cola fra glassflaske. Mmmm! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 har begynnt å miste gleden ved å drikke cole.for da får jeg sukker/koffeinkick å sitter å rister... 6234477[/snapback] :!: ? Lenke til kommentar
Tore Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Norsk, så nytappet som mulig på glass... 1Glass - klart best men for dyrt.. 2Boks - godt, men dyrt og aldri helt fått dreisen på det å drikke fra metall.. 3Plast - 99% av kjøpene blir vel plast, 1,5liter, billigst. Nei vi må vel reise tilbake i tid til da de brukte cocaplanter i colaen... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Synest den smaker best frå boks, sjølvsagt iskald Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Coca Cola er godt når det er boks eller flaske, plast går greit nok, men andre typer Cola smaker mye bedre på plast. Stemmer tysk boks, jeg. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Norsk cola - best på glassflaske Tysk cola - utrolig herlig på boks Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Coca Cola smaker best når jeg drikker det fra et vanlig glass syntes jeg er ikke så glad i alt for mye kullsyre som jeg syntes det er i både plast, glass og metal boksene.. Om jeg heller fra en plast eller glass flaske eller metal boks blir det samme jeg hadde nok ikke merket noe forskjell på en blind test uansett. Av plast glass og metal liker jeg plast flaske best siden jeg syntes det virker som det er mindre kullsyre i det og syntes det er ubehagelig å drikke cola når den er helt iskald.. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Coca Cola dekka av heavy metal er best! Lenke til kommentar
cs-freak Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) det er jo glassflaskz0r som er best! Endret 3. juni 2006 av cs-freak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå