Gå til innhold

Hvilken Cola smaker best?

Anbefalte innlegg

Siden det bare finnes en cola, nemlig Coca Cola tekte jeg å høre hvilken forpakning, produksjonsland og serveringsform som DU mener smaker best.

Boks? Glassflaske? Eller en av plastflaskene? Kansje fra tappekran?

Norsk, Svensk, Tysk, Amerikansk, eller?

Ranger gjerne hvis du har flere som utmerker seg!

Min tunge rører helst den ekte, nemlig den amerikanske og da helst på glassflaske. Siden denne er rimelig vanskelig å få tak i i norge, må jeg si at Norsk glassflaske kommer på 2. plass, tett etterfulgt av tyske bokser. Tyske glassflasker har jeg desverre ikke hatt anledning til å smake. Den skal uansett ikke helles opp i glass, og den skal være iskald, gjerne bare 2-3 varmegrader. Fra tappekran drikker jeg ikke Cola, UANSETT! USJ! :no:

Skal jeg drikke Cola fra plastflaske MÅ den ha MINIMUN 6 måneder holdbarhet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Norsk Cola på glassflaske er nok best, gjerne i et glass med isbiter og sitron :dribble:

Ellers er nederlandsk bokscola gull, svensk på boks er ikke så veldig stas, samme gjelder for norsk på boks; tysk på boks er helt ok..

Av plastflaskene er norsk best, svensk smaker litt for søtt syns jeg.

Amerikansk har jeg aldri smakt, hadde vært moro å prøve en gang.

Lenke til kommentar
Norsk Cola på glassflaske er nok best, gjerne i et glass med isbiter og sitron :dribble:

6228816[/snapback]

Enig! :love:

6228909[/snapback]

Sist jeg fikk det servert på en resturant forvekslet servitøren det med en long island ice tea så pass på ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...