Clerion Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Hei. Hvor lenge er egentlig kyssesyken smittsomt? Noen steder står det bare når lymfekjertlene i halsen er hovne andre steder hele tiden+++. Får liksom ikke noe klarhet i det når alle steder det står noe om det oppgir forskjellig. Noen som vet? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Det varierer fra person til person ganske enkelt. Umulig å si hvor lenge den sitter i. Jeg hadde kyssesjuka i fjor, og hadde den i 3-4 mnd. Og den er vel smittsom så lenge du har den. Problemet er at alle leger sier forskjellige ting. Legen min sa at jeg bare var smittefarlig de 3-4 første ukene. Det viste seg å være feil. Lenke til kommentar
2rst1 Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 ei jente som går i klassen min har hatt det i over 1 år.. Hun er sjeldent på skolen. Glømmer ofte at hun går i klassen... Lenke til kommentar
Breivik. Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 ei jente som går i klassen min har hatt det i over 1 år.. Hun er sjeldent på skolen. Glømmer ofte at hun går i klassen... 6231168[/snapback] Hahha, ja, da er det nok noe annet enn kyssesyka Alzheimer light kanskje? Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 Okei, nei for saken er den at dama har hatt kyssesyken siden jul. Men de fant det ikke ut før ca 2 mnd sea så ho var skikkelig dårlig. Har ikke kyssa ho før så nå, etter at vi har vært sammen i 2 uker klarte jeg ikke å holde meg lenger ^^ Bare lurte på om sjangsen var stor for at jeg hadde skiten. Ho får svar på prøver på fredag så da får man høre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå