WaterMarked Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Hvordan er ytelseforskjellen mellom AM2 og 754? Sitter på et 754oppsett nå,og viss eg ikkje har misforstått så er 939 nokså mye betre enn 754. Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Socket 754 kontra 939 har nesten samme ytelse i f.eks spill på samme klokkefrekvens.939 har dual channel ram,som høyner ytelse litt. Lenke til kommentar
InZane.OC Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Vist du skal oppgradere vill jeg ha ventet til intels nye core 2 duo kom, da skal du få et ganske bra oppsett til mindre en et AM2 koster Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) the king: det vil tiden vise. Prisen på conroe CPUer har ikke akkurat vist seg å være det optimistene spådde (jamnført med SHG.no sin listepris på Conroe), dette er jo en pre-release pris og vil sannsynligvis synke betraktelig, men den viser jo at det ikke akkurat blir sensasjonsprisene på dem... Prisen på RAM er jo den samme (muligens litt dyrere på AM2 hvis du velger å kjøre 800Mhz DDR2) og hovedkort blir vel sånn ca like dyrt i begge leirer. Endret 4. juni 2006 av MrLee Lenke til kommentar
InZane.OC Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 nei, men tror det vill bli billigere når de blir lansert og andre butikker får de på siden sin. Da blir det jo konkuranse, i og med at mangen som vill ha de vill jo de biligste tjene mest Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Vist du skal oppgradere vill jeg ha ventet til intels nye core 2 duo kom, da skal du få et ganske bra oppsett til mindre en et AM2 koster 6238693[/snapback] Hvordan kan du være så bråsikker på at AMD ikke setter ned prisene på AM2 når conroe kommer for salg? Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 er jo bare litt teit å snakke om prisene på conroe når den ikke er ute for salg enda... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå