Mojo Pin Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Hei! Ikke lenge igjen før Norwegian Wood 06 braker løs. Skal dit på søndag for å se Kent, Mew, Minor Majority, Martha Wainwright, Maria Mena og Vidar Vang. Er det noen som har låtliste til noen av de artistene. Sanger de kommer til å spille på konserten (evt. fra tidligere konserter) ? Endret 19. juni 2006 av Mojo Pin Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 bumper litt her jeg.. Lenke til kommentar
Timur Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Lurer egentlig på det samme, har billetter for samme dag. Kan forresten anbefale å ta en titt på Haugesund Popensemble som spiller på Underwood samme dag, meget lettlikelig musikk.. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 finn hjemmesiden til artisten. er du heldig, har de en side med "gig reviews" eller lignende, der tracklister fra nylige konserter blir lagt ut. hvis ikke kan du prøve deg frem på google, og finne omtaler/anmeldelser av konserter de har holdt. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Roger Waters kommer til å spille hele Dark Side of The Moon, Sheeps fra Animals og antageligvis et par sanger fra Wish You Were Here, The Wall, Pros and Cons of Hitchhiking og Amused to Death. + The Tide is Turning fra Radio Kaos. Kanskje får vi også noen smakebiter fra de to kommende albumene hans. Snowy White er med, og 4 av konsertene inkludererer også Nick Mason. Om vi får se Mason i Oslo, er jeg usikker på, men kanskje i Stavanger? Endret 12. juni 2006 av neitakk Lenke til kommentar
2ern Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Var på Norwegian Wood i går. Blue Foundation, Gnarles Barkley, The National Bank og David Gray. Været var knall og stemningen var på topp. Noen som var der og fikk med seg det David Gray avbrøt konserten med? Mener å ha hørt noe om at han klagde på publikum? Ellers så var ølprisene vel stive, 50 kroner for 0.4 liter øl burde vært kriminelt. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 Og medbrakt er selvsagt ikke lov =/ Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 Da var Norwegian Wood over Kjempe bra konsert av nesten samtlige artister på søndag Noen som har bilder/videoer/setlists av konsertene? Her og Her Er det en del bilder! Lenke til kommentar
Taters Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Var der på fredag! Soulfly var helt klart best! Måtte trekke meg tilbake når den feite norske jævlen kom på helt til slutt men jeg overlevde.... for de som ikke vet snakker jeg så klart om Turboneger.... Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 Var ikke turboneger bra? skal se dem 14. Juli på Gjøvik Gård jeg Lenke til kommentar
2ern Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 (endret) Var ikke turboneger bra? skal se dem 14. Juli på Gjøvik Gård jeg 6341599[/snapback] Turboneger er jo temmelig shit Endret 20. juni 2006 av 2ern Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 Og da snakker vi om shit som i betydningen ? "That's the shit" eller "bæsj" ? Lenke til kommentar
2ern Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Og da snakker vi om shit som i betydningen ? "That's the shit" eller "bæsj" ? 6344629[/snapback] Sistnevnte Lenke til kommentar
Taters Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 holdt for både øra og øyne jeg iallfall... vokalisten er like stygg som musikken.... IMO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå