Hefalompen Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Jeg eier både findfilefast.com og skattetips.com kan lage så mange subdomener jeg vil. Ftp tilgang og mail adresse (fint til registreringer (Har også forwardings mulighet)), hjemmeside og download katalog. + noen flere funksjoner. Sjekk http://hajime.findfilefast.com (mail blir da [email protected]) Skriv hva du vil ha som subdomene navn og send meg brukernavn og passord på mail ([email protected]) så skal jeg gi beskjed etter en dag eller 2 når det er klart. Har du ikke ftp klient kan du bruke Internett explorer med fil og mappe visning. Koster meg ikke mange minuttene å lage noen domener. Har 5 GB trafikk og 1 GB lagring på hvert domene. Free for all. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Hei! Hvis jeg forstod deg rett, deler du ut 1 GB lagring? Eller er det slik som moo.no at du oppretter et subdomene og en fil som linker til en annen server? Jeg kan alltids være interessert i en gratis konto på 1 GB Goscinny Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Ja, jeg er interessert i 1 GB gratis lagringsplass! Lenke til kommentar
The zero Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Tror det var at han hadde 1 GB på hvert av domenene og ikke subdomenene! Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Tror det var at han hadde 1 GB på hvert av domenene og ikke subdomenene! 6232153[/snapback] Ah! Selvfølgelig. Hvor mye plass er det mulig å låne, Hefalompen? Lenke til kommentar
Hefalompen Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) Tror det var at han hadde 1 GB på hvert av domenene og ikke subdomenene! 6232153[/snapback] Ah! Selvfølgelig. Hvor mye plass er det mulig å låne, Hefalompen? 6232360[/snapback] Regner med at alle har ca 50 MB liggende, og ser ikke bort fra at man kan laste opp over 200 MB en kort periode. (1 dag). Dette ligger ikke på min egen server, men hos dem som hoster domenet. Så farten på opp og nedlastning er temmelig bra. Mulig det blir utvidet etter hvert. Endret 3. juni 2006 av Hefalompen Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Hva med noen A og CNAME-records? Lenke til kommentar
Hefalompen Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Hva med noen A og CNAME-records? 6236736[/snapback] Har laget 2 domener nå. Hva er A og CName records ? Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Litt utenfor min kompetanse, men jeg vil tro det er oppføringer i navnetjeneren din slik at f.eks. fsk.findfilefast.com peker mot fsk.home.no, slik at du kun hoster domenet hans, mens han bruker egen server for å hoste innhold. Kan selvsagt være langt på viddene her nå, men jeg blir nok arrestert hvis det er tilfellet :-) Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Litt utenfor min kompetanse, men jeg vil tro det er oppføringer i navnetjeneren din slik at f.eks. fsk.findfilefast.com peker mot fsk.home.no, slik at du kun hoster domenet hans, mens han bruker egen server for å hoste innhold. Kan selvsagt være langt på viddene her nå, men jeg blir nok arrestert hvis det er tilfellet :-) 6258155[/snapback] Det gjøres vel bare ved å la index-filen føre til en annen side? Goscinny Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Det gjøres vel bare ved å la index-filen føre til en annen side?6259685[/snapback] Jepp, men det er jo en del mer stress. Opprette domenet --> lage mappestruktur --> lage en index fil. Noe som også betyr at de som besøker siden må kontakte navnetjener --> bli videresendt til domenet --> bli videresendt til et annet domene. Men, det funker fett som bare det. Ingen protester der :-) Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Gratis lagring som du kan dele med venner: BOX.net Fullstendig AJAX... Multiple upload med java/flash ++ Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Filelodge er veldig bra å laste opp på, i alle fall slik jeg har opplevd det Lenke til kommentar
Hefalompen Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 Litt utenfor min kompetanse, men jeg vil tro det er oppføringer i navnetjeneren din slik at f.eks. fsk.findfilefast.com peker mot fsk.home.no, slik at du kun hoster domenet hans, mens han bruker egen server for å hoste innhold. Kan selvsagt være langt på viddene her nå, men jeg blir nok arrestert hvis det er tilfellet :-) 6258155[/snapback] Jeg kan endre til dedikert IP hvis det skulle være ønskelig (Da må du ha fast ip). Eller redirect til andre domene navn. Pluss at jeg har andre funksjoner som Frontpage server extensions, og MySQL. Lenke til kommentar
Hefalompen Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 Forøvrig kan jeg enable disse funksjonene. Jeg har ikke prøvd dem ennå, men funksjonaliteten ligger nå der. Bare å ta det i bruk. Blogs * b2evolution * feedonfeeds CMS & Portals * e107 * Mambo CMS * PHP Nuke * vtiger * xoops Forums * phpBB * SM Forum * XMB Forum E-Commerce * CubeCart * osCommerce * PHPAdsNew * phpcoin * SugarCRM Support Systems * CS Live Helper * helpcenterlive * phpMyChat * phpMyFAQ Galleries * Coppermine Photo Gallery * Gallery Misc. * DokuWiki * FormMail * phpESP * phpmycounter * PHProjekt * PhpWiki * Advanced Poll * SiteBar * sRecommender * WebCalendar * WebCards Lenke til kommentar
Hefalompen Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 Cpanel, aight? Goscinny 6301022[/snapback] Spot on Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå