AKIRAx77 Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Har ett problem. Min trådløst G7 mus dobbeltklikker i hytt og pine av seg selv. Det skjer ikke hver gang som vil tilsi at jeg har skrudd på dobbeltklikk funksjonen. Det skjer sånn ca hvert andre eller tredje klikk på musa. Og det skaper jo kaos når jeg prøver å jobbe og skal trykke for å velge filer. Har noen andre vært borti dette? AKIRA Lenke til kommentar
kurre Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg opplever nå det samme med Logitech MX1000. Fant du ut av det ? eller er det noen andre som vet man kan gjøre for å fikse på dette. Kan det være virus som er årsaken? Lenke til kommentar
presets Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Vel.. jeg vet ikke helt men mine 2 G7er og 2-3 år har jeg aldri opplevd noe sånt.. :S Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Min MX1000 ble også slik på mandagen. Jeg reinstallerte SetPoint i dag tidlig, og har ikke merket det siden ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå