Yoda Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Problemstillingen er at jeg ikke får satt AGP-memory slik at f.eks 3Dmark2001 rapporterer dette. Den eneste plassen jeg kan finne å sette AGP-memory er i BIOS under "Graphics Aperture Size". Denne er satt til 128MB. Finnes det en annen plass jeg kan sjekke om AGP-memory er korrekt satt opp?. Det virker som at jeg ikke har satt AGP-memory i det hele tatt?. BIOS og skjermkort er satt opp med de siste driverne Hovedkort : Asus P4B Proz : Intel P4 1,7 GHz Skjermkort : Asus V8200 DeLuxe RAM : 1GB SDRAM Fra 3DMark2001 : Description: Primary Display Driver Manufacturer: NVIDIA Name: NVIDIA GeForce3 Total Local Video Memory: 64MB Total Local Texture Memory: 95MB Total AGP Memory: 0 bytes Display Driver: nv4_disp.dll Display Driver Version: 6.13.10.2311 Max Texture Width : 4096 Max Texture Height: 4096 Max User Clipping Planes: 0 Max Active Hardware Lights: 8 Max Texture Blending Stages: 8 Textures In Single Pass: 4 Vertex Shader Version: 1.1 Pixel Shader Version: 1.1 Max Vertex Blend Matrices: 0 Max Texture Coordinates: 8 Device ID: 0x0200 Vendor ID: 0x10de Sub-System ID: 0x402f1043 Revision: 0x00a3 Yoda (BIOS-fersking) Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 når du skal sette opp graphic aperture size så må du ta hvor mye ram du har og halvere det. for.eks hvis du har 512 mb ram så skal graphics aperture size stå på 256 altså halvparten. i ditt tilfelle betyr det at den skal stilles på 512. håper dette hjelper deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå