pOOf Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Helt ærlig så synest jeg Zen Micro'en er finest! Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 vel jeg vil nå påstå du fant en stygg ipod å sammenligne med... men ja, zen funker bedre for meg visuelt... Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Ja, ipoden hadde ikke den fineste fargen, men det jeg lurer på er hvorfor alle ipodene er så lange men uansett, smaken er som baken; delt! men håper ikke apple for noe monopol.. og det finnes mange bra mp3 merker utenom apple og creative også! Lenke til kommentar
Huni Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Håper virkelig at priskuttet får øynene opp på folk! Creative har geniale spillere på alle måter. Design, brukervennlighet, format-støtte, programvare, pris, batteritid... osv osv.. Creative RULER! Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Vet noen når vi kan forvente priskuttet? Lenke til kommentar
tuxerator Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Vi må ikke glemme at det finnes andre MP3-spillere enn Creative og iPod også da For å være helt ærlig så hadde jeg ikke valgt noen av dem! Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 ikke denne karen heller, jeg går å sikler på iaudio sine. liker den løsningen med ekstern skjerm som dem har, gjør at en kan se hva en setter på uten å dra fram hele "klossen" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg