Green Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Hei! Eg er på jakt etter ein laptop (helst ein med litt trøkk! ) som har innebygd 6-pins firewire, og då helst med strøm. Dei fleste laptoper (bortsett frå MAC) har jo 4-pins innebygd, men det må jo finnes nokon som har 6-pins. Nokon som kan hjelpe meg med å finne det? Aller helst ein Dual Core maskin, men 6 pins er viktigst.... Takk for hjelpa! Mvh. Green Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Med ett avansert søk i prisguiden kan du spesifisere 6pins firewire utgang. Jeg fikk opp masse Macintosh og ett par PSdata bærbare. Lenke til kommentar
Green Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 Med ett avansert søk i prisguiden kan du spesifisere 6pins firewire utgang.Jeg fikk opp masse Macintosh og ett par PSdata bærbare. 6227727[/snapback] Kult! Takk skal du ha!! Mvh. Green Lenke til kommentar
Green Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 Ser forøvrig at det berre kjem opp 1 laptop... (dei 2 andre er vel utgått)... Sjølvsagd betre enn ingenting... Nokon som kjenner til laptoper som ikkje står på lista til hardware? Mvh. Green Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Hva er forskjellen på 4-pins og 6-pins? Lenke til kommentar
Green Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 Hva er forskjellen på 4-pins og 6-pins? 6228726[/snapback] Hei! Ytelsesmessig så er det ikkje noko forskjell mellom 4 og 6 pinns. 6 pinns har strøm på dei 2 siste pinnane. Pluggen er sjølvsagd annleis og. Problemet med 4 pinns, er at det er ein utruleg dårleg plugg. Blir utruleg lett ødelagd (inngangen). Mvh. Green Lenke til kommentar
Green Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 Er det forresten nokon som veit om laptoper som har komme med innebygd firewire 800 ? Mvh. Green Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå