Slurt-is Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Hei, I August skal jeg og foreldrene mine reise på en tema tur til Kina. Det jeg lurer på er om disse mobilene vil funke på andre siden av kloden? - Sony Ericsson Z600 (pappa) - Nokia 6230 (mamma) - Nokia 6280 (meg) For det hadde vært litt kjipt å reist der og ingen av mobilene hadde funket. Og vet dere noe om mobilene som selges der funker i Norge? Takker for svar Endret 2. juni 2006 av Slurt-is Lenke til kommentar
molna Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Ja, Kina bruker samme GSM-nett som Norge. God tur Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 Konge! Trodde de brukte en annen standard Lenke til kommentar
molna Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Nei, er kun japan og korea som har egen standard av de asiatiske landene. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 Noen som vet om noen fete mobiler i Kina som jeg bør holde utkikk etter? Lenke til kommentar
rivrusk Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Noen som vet om noen fete mobiler i Kina som jeg bør holde utkikk etter? 6230265[/snapback] Var i Kina i fjor sommer. Mye kopimobiler, di som var ekte kostet ca like mye som her hjemme. Fant ikke noen som fristet meg noe særlig. Best å handle her hvor man får norsk sw og div. Men ha en god tur! Misunner deg myyyye!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå