Amento Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Som tittelen sier så leter jeg etter raidmax sirius. Et sinnsykt tøft kabinett, men har desverre ikke funnet en online butikk som selger det. I hvertfall ikke en butikk som er nevnt på hw.no, og har ikke spessielt lyst til å bestille fra en annen. Fant en engelsk(tror jeg) butikk hvor frakten ble over dobbelt så mye som kabinettet kostet Så hvis det er noen som vet hvor det er å få kjøpt så hadde det vært supert å få vite Lenke til kommentar
mossing91 Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Bilde og link til kabinettet? Kan hende det går under andre navn. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Æsj, modd heller et kabinett selv Lenke til kommentar
Amento Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Synes du ikke det var tøft? Jo da, kan modde kabinettet selv, men det som jeg har er så teit... Det blir liksom å style en eldgammel bil. Den ser pen ut, men det som er under lakken er bare dritt... Endret 2. juni 2006 av Zathardor Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Syns det ser ut som hvilken som helst premodda kabinet Lenke til kommentar
Amento Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 Synes det ser tøft ut jeg Tenkte egentlig på Sagitta, men det var det en kamerat som kjøpte seg... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Where to buy Nærmeste er vel http://www.shg.dk Endret 4. juni 2009 av syar2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå