Gå til innhold

Love Hina mangaen kommer på norsk

Gjest Slettet-lQle7N2M

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, morsom historie. Jeg har lest ringenes herre, Harry potter opp til 4. Men likte det aldri. Egentli bare for å lese. Men Love hina er noe jeg leser fordi jeg liker det. Er avhengi, venter på neste bok. (Leser den på norsk) Uansett, lurer på om noen vet om seriene(på tv) har engelsk eller Norsk språk. Snakker ikke om Japansk språk med Engelsk tekst. Uansett. Noen som vet hvor jeg får sett det, eller veit hvor jeg kan kjøpe de? Link plx!

Lurer også på om det er noen annen Anime(Manga, wtf?) som er lignende Love Hina. Unasett om det er dårlig eller bra. Fortell om de. Og omd e er bra. For da kan jeg skjekke de opp etterpå. :) (Snakker ikke om Dragon Ball eller hva det heter EL. med overnaturlige krefter :thumbdown: )

Lenke til kommentar
Mangaen eier animen, iallefall. Sistnevnte er etter min mening noe av det kjipeste jeg har sett.

I motsetning til mangaen, som er noe av det som har underholdt meg mest. ^^

6714418[/snapback]

Vel, hva er forskjellen mellom Anime og Manga? Og hvilken av delene er Love Hina?

Lenke til kommentar

Mangaen leser du, animen ser du på tv/whatever. Greia er at de fleste manger blir animert.

I dette tilfellet er det bare min personlige mening at mangaen gir meg mye mere enn animen, liker den bedre. Syns animen er lite gjennomført.

Love Hina finnes både som manga og anime.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...