Totoba Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Hei. Jeg har lastet ned en episode av en TV-serie, men nå vil ikke .avi-fila la seg slette, flytte, spilles av eller endres på noen måte. Jeg får en feilmelding om at "filen brukes av en annen person eller et annet program". * Jeg har forsøkt å åpne alle programmer som kan tenkes kan ha noe med filen å gjøre, men den ligger ikke i noen spilleliste eller tilsvarende. * Har avsluttet alle prosesser som lar seg avslutte i oppgavebehandling. * Har scannet med viruskontroll, CCleaner og slikt. * Har forsøkt å reboote i sikkerhetsmodus i dos og slette den manuelt... Ingenting virker! Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
embark Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Denne linken kan kanskje hjelpe. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Eller bare bruk Unlocker: http://www.softpedia.com/get/System/System.../Unlocker.shtml Lenke til kommentar
Totoba Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 Unlocker fungerte utmerket. Tusen hjertelig takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå