abene Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Yahoo har lansert en ny tjeneste hvor brukere kan søke etter videoer i databasen og dele ut sine egne videoer. Les mer Lenke til kommentar
kremt Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Man har jo kunnet søke etter videoer lenge, eller hva? Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Yahoo må som alltids være sist ute, men fortsatt ta opp kampen med f.eks Google. Lenke til kommentar
tuxerator Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Nå ville jeg heller sagt at You Tube har fått seg en konkurrent, You Tube er mye bedre enn Google Video! Men Yahoo har bare møtt Google Video, de har hatt en videosøketjeneste lenge, mye lenger enn Google, nå har de fornyet litt på den og jeg tror nok at google møter yahoo en eller annen gang. Kommer nok til å teste det ut, men er ikke så stor fan av Yahoo så det stopper nok med det... Lenke til kommentar
Jostop Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Videosøk har eksistert lenge på yahoo 2-3 år hvertfall (en stund i beta). Men det nye er vel at du kan laste opp egene videoer. Lenke til kommentar
tuxerator Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) stemmer nok det ja om ikke lenger, ikke bare i yahoo, men tror altavista var tidligere ute også Endret 2. juni 2006 av tuxerator Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Det er bra med konkurranse, men jeg ser ikke det store behovet for denne typen tjenester. Lenke til kommentar
Iversen99 Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Bruker Video Google/You Tube såpass mye at jeg ikke kommer til å bruke denne tjenesten...Har aldri likt Yahoo...Vet ikke helt hvorfor men har alltidf synes google har vært et hode foran... Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Syns Google Video og YouTube er mye bedre. Der trenger man bare flash for å se alle videoene og man kan legge ut videoene på websiden sin. Hater at man må ha Windows Media Player, Quicktime eller værst av alt Realplayer for å se videoer. Endret 2. juni 2006 av JonT Lenke til kommentar
tuxerator Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Syns Google Video og YouTube er mye bedre.Der trenger man bare flash for å se alle videoene og man kan legge ut videoene på websiden sin. Hater at man må ha Windows Media Player, Quicktime eller værst av alt Realplayer for å se videoer. 6231309[/snapback] Helt enig, synes Yahoo også var litt rotete etter å ha testet det... det eneste av codecproblemer jeg ser ut til å ha er WMA, da må jeg først laste ned filen for å spille den av... Holder meg nok til You Tube! Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Har faktisk aldri vært inne på yahoo noen gang faktisk :!: så dette bryr eg meg fint lite om, bruker tjenestene som youtube.com og google video veldig ofte Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 har ikke dette finnes en god stund nå da? mener jeg søkte etter video på yahoo for evigheter siden jeg Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 har ikke dette finnes en god stund nå da? mener jeg søkte etter video på yahoo for evigheter siden jeg 6231418[/snapback] Ja, men de har oppgradert tjenesten litt. Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 har ikke dette finnes en god stund nå da? mener jeg søkte etter video på yahoo for evigheter siden jeg 6231418[/snapback] Ja, men de har oppgradert tjenesten litt. 6231423[/snapback] daså, kan vel ikke bli verre en det jeg husker Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Tjenesten er elendig. Men de har ihvertfall indeksert ganske mye. Mye mer enn Google, så det er litt mer å finne der vis man er på jakt etter noe spesielt. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Jeg tenkte jeg skulle prøve den, men den fungérer da utmerket: We are experiencing technical difficulties right now, please try again later. Please use the following error code when writing to Yahoo! Help. (Error Code: 24) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå