Gå til innhold

W800i - Kameralyd?

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har just kjøpt meg en SE W800i, å la fort merke til at det kommer en irriterende "kameralyd" når man tar bilder. :hrm:

Jeg har 2 kamerater som har samme telefonen, å de kan sette telefonen på "Stille modus", så kan de ta bilder lydløst. Jeg prøvde det samme, å det gikk ikke.

Hva kan jeg gjøre for å få vekk lyden? :hmm:

Vi sjekket firmware, å vi hadde vistnok samme. Derfor det er så rart. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

Jeg har just kjøpt meg en SE W800i, å la fort merke til at det kommer en irriterende "kameralyd" når man tar bilder.  :hrm:

Jeg har 2 kamerater som har samme telefonen, å de kan sette telefonen på "Stille modus", så kan de ta bilder lydløst. Jeg prøvde det samme, å det gikk ikke.

Hva kan jeg gjøre for å få vekk lyden?  :hmm:

Vi sjekket firmware, å vi hadde vistnok samme. Derfor det er så rart.  :dontgetit:

6227064[/snapback]

Det synes jeg var merkelig. Jeg har selv W800i, og i stille modus gir ikke mobilen fra seg en lyd. :hmm: hmm

Lenke til kommentar

Kan hende det kommer an på hva for en SW du har på mobilen. Jeg har en vennine som har w800i, hennes mobil lager kamera lyd selv om hun har i stille modus.

Selv har jeg w810i, men i motsettning til min vennines mobil, lager ikke mobilen et pip når den er i stille modus. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...