Cuneax Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Mine damer og herrer! Herved kan jeg servere dere teasertraileren til Emesis, som kommer til høsten: Last ned her Får håpe det smaker. Vil gjerne ha tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
reverto Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Det er sikkert bare skjermen min, men jeg synes det var alt for mørkt i store deler av videoen. Hvis det var noe som så vidt skulle skimtes i mørket der i perioder av videosnurten, så så jeg det ikke. Men der det var lyst nok virket ting greit. Vrei meg litt når jeg så de to med solbrillene, derimot. Spesielt når de tittet seg rundt (til venstre), som om det faktisk prøvde å se mistenkelige ut. Han ene står vel også med en sigarett i munnen også, gjør han ikke? Inntrykket mitt var at de var veldig bevisste på at de ble filmet. Naturlighetens største fiende, på mange måter. Men feelingen ellers var grei. Fancy effekter og skumle lyder. Var en bitteliten løpescene der også som jeg ble imponert over. Alt i alt bygd opp som en ganske grei teaser. Håper ikke jeg var for streng. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 Det her er en film man må se i mørket. Når jeg redigerer om natten, ser jeg alle de mørke scenene fint nok, men om dagen ser jeg nesten ingenting. The price of zero budget and an extremely cheap camera Den dealerscenen er jeg i så fall blind for å se noe alvorlig galt/latterlig med. Jeg tar det til meg, da. Til vårt forsvar kan jeg si at det var ISKALDT å filme det, samt vi hadde en del scener å filme den dagen. Dessverre kan vi ikke filme det om igjen, ettersom noen av skuespillerne har reist fra byen for godt. Takk for tilbakemelding! Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Irriterer meg over at det brukes samme brennvidde på alle scener. Da begynner det å minne mistenkelig om en amatørfilm =) Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 Hva er brennvidde? Lenke til kommentar
Yuri555 Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Gleder meg til helle filmen kommer ut. Etter og ha sett manuset og de forbredelsene som du har gjort. Så kan det bli utrolig bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå