S-T Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Bygde ny PC for litt sidan og havna på eit Gainward 7800gt 512mb GLH Link Tenkte å kjøpe eit til og køyre SLI, men kortet ser ut til å ha gått ut. Spørsmålet blir då om eg kan prøve å finne eit anna 7800gt kort på bruktmarknaden og buke dette. Då med same klokkefrekvensar. Hvis eg kan finne eit 7800gt 512mb... Har lest denne tråden, og føler meg trygg på at det kan gå, men ber likevel om råd og tips. Sindre Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Ja, produsenten har ingenting å si, men har du 512MB versjon fra før så må du nok ha det på det andre også. Muuuulig du kunne flashet det ned til firmware for 256MB versjon og så brukt den sammen med en annen 256 kort, men hvem vil vel egentlig disable halve RAMen på skjermkortet sitt? =) Du finner sikkert et 512MB kort på bruktmarkedet, spesiellt om du venter litt til sommeren når de nye generasjonene komemr ut. Da er det alltid noen som alltid skal ha det beste som oppgraderer. -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå