Gå til innhold

Half Life 2 : Episode One, Rundet. OBS.SPOILERS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kaller de forløbi "ministriders" , ikke sett noe om de på nett nei..

 

Men de var litt tøffe da...

6230002[/snapback]

Har en liten anelse om at de der kommer til å være en pain in the ass å drepe. Gleder meg :)

6230220[/snapback]

 

De kommer ikke til å stå lenge etter at Gordon har daska de med bjekkjernet sitt :p

Lenke til kommentar

Gjennomførte det nettop. Veldig kul fortsettelse av half life 2. Underholdene gjennom hele spillet!

 

Likte det at de brukte mer kraft fra source engine denne gangen, med kule effekter som HD lightning og blur. Kjernen i dette svære tårnet var digg å se på f. eks.

 

Eneste jeg savnet (Kanskje forventet) var nye fiender og nye våpen.

Lenke til kommentar

Host, hark. Zombines?! Jeg har ihvertfall ikke sett de før.

 

Uansett, min mening etter å spillt gjennom hele er at EP1 ikke slår HL2. Nydelig HDR og imponerende skuespill har EP1 til de grader, men den episke følelsen fra HL2 fikk jeg aldri. Jeg følte hele veien at jeg hjalp meg selv, selvom jeg vet det ikke er helt riktig.

 

Også det at du flyttet deg såpass mye (selv) i HL2 er noe jeg savnet, og dette skyldes jo selvsagt lengden på EP1, men oppstykkingen ødelegger litt syns jeg. Selv ville jeg helst ventet til 2008(++) og fått Source Engine 2 med Half-Life 3.

 

Episoder er noe herk.. Kult akkurat i øyeblikket, men i lengden er det bare en billig utvei for utviklerne.

 

Og for Guds skyld, hvor ble det av sluttmonologen?! Alle storspill med cliffhangers skal ha en sluttmonolog, som fansen kan pugge utenatt og ramse opp i tide og utide til fortsettelsen.

Lenke til kommentar
Og for Guds skyld, hvor ble det av sluttmonologen?! Alle storspill med cliffhangers skal ha en sluttmonolog, som fansen kan pugge utenatt og ramse opp i tide og utide til fortsettelsen.

6232230[/snapback]

Tja. Fra teaseren vet jeg at mange kommer til å si at this is more than anyone can bare... ;)

Lenke til kommentar
Host, hark. Zombines?! Jeg har ihvertfall ikke sett de før.

Jeg sa de har innført zombines, hva var så hosthar med det.?

 

Zombines var vel ikke med i HL2..?

6232444[/snapback]

Altså, jeg aner ikke hva du maser om, men jeg hostharket den godeste Hermans etter at han kom med dette utsagnet:

Eneste jeg savnet (Kanskje forventet) var nye fiender og nye våpen.

6230806[/snapback]

Endret av Zlimy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...