umy Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Unex NIC PCI 10/100Mbit TPO WOL til kr 75 fra psdata. http://www.psdata.no/product.asp?id=&sku=N...cation=Forsiden ------- jeg har tenkt å ha et nettverkskort til i pcn, men vil bruke minst mulig, uten å få betydelig mindre effekt. og prisen 75 kr er ikke akkurat mye, men jeg lurer på er det så mye dårligere enn fks dette: ------- 3com NIC Etherlink PCI 10/100Mbit Low Profile http://www.psdata.no/product.asp?id=&sku=3...n=Nettverk+%2F+ ------- Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 jah, skal funke greit det. Lenke til kommentar
Raven Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 NIC s er billige, jeg kjøpte et nic for et år siden, da kostet det 235 spenn erller noe sånt, nå er det nede i hundrelappen. Trenger ikke bety noe at det er billig, det kan fungere utmerket selv om det er billig. Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 SMC sine billige kort gir 100 MBit/s her uten problemer. Lenke til kommentar
CdBuRnR Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 unex sine kort (me realtek 8139b chip som fleste 100 mbit kort bruker) funker helt utmerket!! ' har kun et dårlig å anbefale innen nic, og det er accton!! hold dere unna, fryktelig mye cpu usage på det kortet! Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 hadde egentelig ikke tenkt på og handle på nettet, så jeg tok en tur først til Elkjøp (Elkjip egentelig) og kikket på hva dem hadde å tilby. billigste kortet var ett Jensen 10/100 til 730,- med en driver cd i en pappeske!!! neste stopp var Komplett.no og det handlet jeg tre stykk retail SMC 10/100 med en AMDTech brikke og inklusiv 2m Cat5 kabel og en software brannmur i hver pakke til 134kr stykket, totalt 510kr inkl frakt. bruker kortene nå, NE2000 kompitable og funker fett :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå