Xcrtry Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Er det noen som kan forklare meg hvordan jeg formaterer harddisken 100 %? jeg har prøvd å finne det ut i lang tid, men vet ikke hvordan.. så er det noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Om det er en harddisk som ikke operativsystemet ligger på (antagelig windows) kan du formatere den ved å høyre klikke disken i min datamaskin og velge formatering. Er det en disk med flere partisjoner (en harddisk men viser seg som flere i operativsystemet) må du gjøre dette for hver partisjon. Er dette en harddisk med operativsystemet eller en partisjon med operativsystemet kan du formatere den på ny ved hjelp av installasjons cden til operativsystemet. Du må da legge inn operativsystem og drivere nytt + programmer osv. Jeg regner med at du vet at alt blir borte på den harddisken/partisjonen du formaterer. Er det snakk om å gjøre data uleslig for godt for evnt salg osv må du bruke noe som heter killdisk eller noe lignende. Endret 1. juni 2006 av sesteen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå