SacrefiZer Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Hei. Broren min sin pc finner ikke routeren og routeren finner ikke hans. Routeren sviktet her en dag, og både jeg og han ble frakoblet. Jeg bare ventet så kom det på igjen. Samme med hans. Men en dag senere så skjedde det samme, men da kom hverken jeg eller han på. Jeg finn en 169.xxx.xxx.xxx IP, men da jeg restartet modemet så fikk jeg riktig IP, men da jeg prøvde å koble med på MSN så sto det at min standar gateway var frakoblet. Jeg gikk på den tredje pc'n vi har i huset for å se om den funket. Og det gjorde den. Så jeg prøvde å gå inn på routeren ifra den pc'n, og det gikk, så refreshet jeg listen over PC'er som var koblet til og plutselig så kom min IP opp der Men dette vil ikke skje med broren min sin. Jeg har prøvd å sette router IP'n som gateway manuelt på hans, men går ikke for det. Prøvd annet nettverkskort og. Men ingen ting har hjulpet. Kommer bare sånn varsel-trekant over lokal tilkobling hos han, (som det var hos meg før og) Noen som har noen tips? Evt. linker? Har lett på forumet her, men lite har hjulpet. Mvh. SacrefiZer Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Prøv å plugg hans kabel inn i en annen port mens pc er av og start opp på nytt. Windows er ikke akkurat så stabilt og godt til nettverk. Lenke til kommentar
SacrefiZer Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 Det fungerte ikke.. Noen som har noen andre forslag? Mvh. SacrefiZer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå