Gå til innhold

Ned fra 51`C til 19`C


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

går fint an det, jeg hadde 13grader på min tbird 1333@1409 en stund, men det var vel og merke om vinteren, mens døren sto åpen ut i gangen, mens ytterdøra var åpen, + at maskinen sto i hvilemodus :grin:

det var garantert ikke mer en 5grader i rommet .hehe

har screenshot av mbm, kan poste den når jeg kommer hjem :smile:

Lenke til kommentar

Jeg hadde 25grader på min i natt/ morges. Tror det er personlig rekord. Hadde 12,2 grader på rommet mitt da.. Ergrer meg litt over at jeg ikke tok screenshot, men hva kan du forvente når du blir vekket av kulde klokken 5 om morgenen?..

 

I natt skal jeg ta på meg votter og kjeledress og klokke!!! :smile:

 

Mvh.

Dings

Lenke til kommentar

Svar på tiltale:

Bor på hybel på Røros. På Røros er det kaldt. Og når man da setter opp PC`n i vinduskarmen, med en helt tett luftekanal som trekker kaldluft utenifra, så får du det sånn passelig kaldt. Hadde mange minus inni kabinettet, og 19`C idle på CPU. Til og med med en CoolerMaster-vifte (alliminium), som skal gå opp til 1.4. Noe som ikke trengs med klimaet oppe på fjellet :smile:

 

Og det er helt tett rundt vinduet, så jeg slipper og sitte med varmedress også. Gleder meg til det kryper ned mot -30 til -40`C. Da tror jeg kansje PC`n kryper litt lavere også. Vet aldri.

Lenke til kommentar

jeg satt ikke på rommet da, hadde bare glemt dørene åpne når jeg satt i stua å så på tv :smile:

 

når jeg kom ut på rommet igjen, så FRØYS jeg :razz:

 

<ertepåsegfolkmodus="1">

fint at man har amd da, så man slipper å vente på varm luft fra datamaskinen :wink:

</ertepåsegfolkmodus>

 

hey, nå er jeg snart på hunde meldinger :smile:

Lenke til kommentar

Jeg så et bilde et eller annet sted av noen som hadde tatt vekk en sann viftesak opp under taket på veggen, og satt en lang fanduct fra hullet og rett inn i et hull på sidedøren slik at den kalde luften blåste rett på prosessoren, har litt lyst til og prøve... :grin: Hadde vært knall når minusgradene begynner og snike seg innpå i vinter!

 

[Edit] Jeg skriver som en ku.. [/Edit]

 

_________________

Windows 95: 32 bit extensions and a graphical shell for a 16 bit patch to an 8 bit operating system originally coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit company that can't stand 1 bit of competition

 

[ Denne Melding var redigert av: |Cipher| på 2002-10-10 13:11 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-10 13:36, skrev yngvestein:

Tja. Det er jo ikke akkurat noe pemanent løsning. Kun for og teste hvor lav temp jeg kan få med luftavkjøling. Jeg har jo selvsagt en mistanke om at det kan bli litt fuktighet når -20 kommer inn i PC`n. Men det funker nå.



 

Bare sørg for god nok luftgjennomstrømming i kabinettet så kan det funke det... Eneste kritiske er akkurat på og rundt cpu'en + oppi sokkelen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...