Gå til innhold

Hva slags utgang er dette?

1lur1

Anbefalte innlegg

Jeg har et GeForce 6800 GS kort som jeg prøver å koble til tv'en, men det er ikke så lett. Jeg prøvde en kabel fra Clas Ohlson..en S-Video-kabel, men den passet ikke. Den så omtrent sånn her ut:

http://www.komplett.no/mlf/produkt/bilder/cds/I196160.jpg

men den passet ikke.

Noen som vet hva slags kabel jeg trenger/hvor jeg kan få tak i den?

Her er et bilde av skjermkortet mitt:

http://www.geirola.net/port.jpg

Edit:

Det høres altså ut som det er en TV-out port...(står jo der ganske svart på hvitt, men jeg visste ikke at det fantes noe sånt:) Spørsmålet blir da: hvor finner man et adapter fra tv-ut til s-video? KLEM

Endret av 1lur1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ser at det står tvout der nå når jeg ser litt nøyere etter...

Fant ingen sånne kabler på komplett nå (så ikke så nøye) men da må du nok ha en kabel som heter tv ut...... Tror det er en kabel som heter det....

Og ja det pleier og følge med i esken når du kjøper skjermkort....

I manualet eller på esken står det ofte hva som følgte med når du kjøpte det...

Og kanskje du burdte bytte emne titel til eks. Hvilken utgang er dette?? eller noe sånt :D

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...