jarex Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Heisann dere jeg lurte bare på om noen av dere hadde vært borti dette sette. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...RTNR=INNOVASET2 fordi jeg har nemmelig vurdert og kjøpe det og lurte på om det var noe dritt eller att det var noe Brukbare greier. Lenke til kommentar
yngvestein Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Har samme blokk og pumpe selv i et litt mere utbygd anlegg. Funker jëttebrä!! Lenke til kommentar
inz@ne Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Ville heller vurdert andre merker. Lenke til kommentar
Obi-Wan Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-09 11:16, skrev inz@ne:Ville heller vurdert andre merker. Hadde jo vært litt greit hvis du kom med begrunnelser da... Lenke til kommentar
yngvestein Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Tja. Innovatek er jo tross alt ikke det verste merket på markedet. Foretrekker det grunnet design. (Ja! Jeg er en innbarka perfeksjonist!). Det er jo stilrent, og det kjøler bra. Gode koblinger, noe som gjør det enkelt, så man slipper og styre med slangeklemmer osv. PC`n hjemme kjøler jeg CPU, GPU, MB og HD, med en dualradiator og en singel. Skulle tro det tærer på pumpa. Men det funker. Det er nå bare slik JEG er da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå